פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות, הבטחות,הגעה ללא התקנה, אי הגעה להתקנה - שרות על הפנים! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר החלטנו להתחבר ליס, ולאחר מעבר בין כמה נציגי מכירות הגענו להסכם. לאחר בדיקה עם יס הובטח לנו כי ההתקנה תתבצע ביום חמישי13.8 בפועל הגיע מתקין ולאחר 4 דקות הוא אמר "אין תשתית, צריך צוות אחר" והסלתק. טלפונים לנציג ולחברה הבהירו כי הם טעו וכנראה שאין תשתית. לאחר לא מעט שיחות עד הגעה למנהלת קבענו כי ההתקנה תתבצע ביום שישי 14.8. לאחר שיחה עם המנהלת הבהרתי לה כי המקום סגור עד 10:30 בבוקר ושאין טעם שמישהו יגיע לפני השעה שקבענו. ביום שישי הגעתי ברבע לעשר חיכיתי עד עשר וחצי ואז התחלתי לעשות טלפונים. הנציג של יס בכלל ישן, טלפון לחברה הבהיר לי כי התקשרו אלי ב 08:00 בבוקר כי קבעו לנו בין 08:00 ל 10:00 וזאת למרות שקבעתי מ 10:30. ביקשתי שיגיע צוות עכשיו והם מסרו כי שלא ניתן וזה בוטל.טלפונים לשרות לקוחות העלו רק טלפניות עצבניות שלבטח לא מעוניינות לתת פתרון אלא רק להוריד אותי מהם. בסופו של תהליך? התוצאה היא זו שקובעת!
יס לא NO קיבלתי בשפע. הפרסומת של יס אינה מטעה, כל אותם מילים לא ברורות משני הקדמונים, זה מה שבדיוק תקבלו. מלמול מילים ללא תוצאה. תבדקו טוב לפני שאתם חותמים.
כספי, עוגמת נפש, זלזול סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה