פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות פרסומים מאד אטרקטיביים, בתאריך 24.05.09 החלפנו את ממיר הMAX הרגיל שהיה לנו וממנו היינו מרוצים מאד,במממיר MAXHD בעלות התקנה 159.00 ש"ח וחיוב חודשי של 19.90 ש"ח לתקופה של 3 שנים.
לצערנו לא הספקנו להנות מהממיר החדש, כיוון שהיו הרבה מאד תקלות ומדי כמה ימים , ביקרו בביתנו טכנאי יס, ועזרו עד לתקלה הבאה.... ועד לביקור הטכנאי הטלויזיה היתה מושבתת (בגלל התקלה)
הסקנו , שנושא הHD ביס כנראה בחיתוליו, ובקשנו להחזיר את הממיר ולקבל חזרה ממיר MAX רגיל .
ביס, גילו הבנה , והסכימו לקבל חזרה את הממיר המתוחכם , והבטיחו שלא יהיה חיוב עבור ההתקנה וההחלפה, כאשר במקומו קבלנו שוב את ממיר הMAX הרגיל.
להפתעתנו בחשבונית מקור לחודש 24.5-30.6.09 חוייבנו בסך 424.93 ש"ח במקום בחיוב החודשי הרגיל העומד על 233.90 ש"ח.
בו ביום קבלת החשבונית, 7.7.09 יצרנו קשר עם יס , ואבי - נציג יס, מקשרי לקוחות "הרגיע" והסביר שבחשבון הבא נראה את הזיכויים המגיעים לנו בגין מה שהבטיחו לנו. וכן פרט סכומים: 424.93 ש"ח למעט החיוב החודשי הקבוע 233.90 ש"ח למעט 159.00 ש"ח סכום חיוב התקנת הממיר = חיוב 32.00 ש"ח בלבד.
להפתעתנו חודש לאחר מכן קבלנו חשבונית מס מקור ע"ס 213.01 ש"ח ולא כפי שפרט אבי (והבטיח קודמו שאשר את ההחלפה)32.00 ש"ח בלבד!
בתאריך 12.8.09 עם קבלת החשבונית השניה,שוב יצרנו קשר עם יס, שוחחנו עם טשה ועם מרינה , שאמרו שעלינו לשאת בהוצאת ההתקנה/החלפה בין הMAX הרגיל לMAXHD ולא עזר שהזכרנו את שיחות הטלפון וההבטחות הטלפוניות שקבלנו.
זה מכעיס מאד לדעת שהאזרח הקטן שנותן אמון במה שאומרים לו נציגים מכובדים מעבר לקו ולאחר מכן מתברר שלא עומדים במילה הנאמרת.
נודה לכם מאד על עזרתכם.
בברכה ובכבוד רב,
מריאנה ואחיהו גלבוע

כספי סוג הנזק :
זיכוי החיוב השגוי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 30.8.2009 בעניינו של מר גלבוע.



בהתאם לרשומות מערכת yes נמצא כי ביום 21.5.2009 הותקן בביתו של מר גלבוע ממיר yesMaxHD במקום ממיר yesMax שהיה מותקן בו קודם לכן חויב חשבון המנוי בסך 159 ש"ח, בהתאם למחיר המחירון של yes.



באשר לבקשתו של מר גלבוע להחזיר את ממיר ה- yesMaxHD , הותקן בביתו ביום 5.7.2009 ממיר yesMax ללא חיוב דמי התקנה בסך 160.38 ש"ח.



בנוסף, 16.8.2009 נרשמו במנוי פרטי מבצע קודם וכפי שהיה טרם ה- 24.5.2009. לאור האמור, חשבון המנוי יזוכה בגין הפרשי חיוב בחשבונית חודש ספטבר 2009.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה