חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך לyes מיום 23.8.09 .
מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 10.8.09 בשעה 17:13 לערך דיווחה גב' גל אוסנת לנציג החברה במוקד השירות על תקלה בממיר yesMaxHD ותואמה הגעת נציגנו הטכני ליום 16.8.09 בחלון זמן שבין 1400 ל 1600.
במועד אליו תואמה הגעת הטכנאי, הגיע נציגנו לכתובת בשעה 13:55 לערך, נציגנו לא איתר את גב' גל אוסנת או מי מבני ביתה בטלפונים המעודכנים ברשומותינו. כאשר טכנאי לא מאתר לקוח בביתו הוא מדווח לאחראים עליו ,אשר מנחים את הטכנאי להמתין בכתובת. נציגנו המתין כ-10 דקות בכתובת והיה חייב לעזוב.
למרות האמור לעיל הוחלט באופן חריג להעניק לגב' גל אוסנת חודש צפייה חינם.
מבדיקה ברשומותינו ביום 30.8.09 היה טכנאי בביתה של גב' גל אוסנת. .
אני מקווה שהשרות ניתן לשביעות רצונה.
אני מודה לגב' גל אוסנת על פנייתה לחברתנו ומאחלת המשך צפייה מהנה בשידורינו.
לידיעתך, חברתנו מעמידה לרשותך בנוסף, מענה שירותי וזמין באתר האינטרנט שלנו, בכתובת: www.yes.co.il תודה .
אשמח לעמוד לשירותך בכל עת,
|
פתרון: |
|
|