פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי שקובע ואינו מגיע נושא התלונה:
גל אוסנת שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נקבעה פגישה עם טכנאי יס בין שתיים לארבע. לפגישה זומנו גם שני טכנאים נוספים של מערכות אלקטרוניות שהיו מיועדות להתחבר לממיר יס - בשעה שתיים וחמישים התקשרתי לברר מתי יגיע הטכנאי והתשובה הייתה שהוא הגיע בשתיים צלצל בדלת ולא נענה. לדבריו צלצל לשני מספרים שהיו ברשותו ואף הם לא נענו ואז עזב. לציין בבית היו אנשים כל אותו זמן, טכנאים אחרים 3 במספר שהגיעו בשעות אלו נכנסו ובשני הטלפונים שאליו כביכול התקשר הטכנאי אין רישום שיחה שלא נענתה.
פיצוי כספי ל3 אנשים על שתי שעות עבודה מבוזבזות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לyes מיום 23.8.09 .





מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 10.8.09 בשעה 17:13 לערך דיווחה גב' גל אוסנת לנציג החברה במוקד השירות על תקלה בממיר yesMaxHD ותואמה הגעת נציגנו הטכני ליום 16.8.09 בחלון זמן שבין 1400 ל 1600.



במועד אליו תואמה הגעת הטכנאי, הגיע נציגנו לכתובת בשעה 13:55 לערך, נציגנו לא איתר את גב' גל אוסנת או מי מבני ביתה בטלפונים המעודכנים ברשומותינו. כאשר טכנאי לא מאתר לקוח בביתו הוא מדווח לאחראים עליו ,אשר מנחים את הטכנאי להמתין בכתובת. נציגנו המתין כ-10 דקות בכתובת והיה חייב לעזוב.



למרות האמור לעיל הוחלט באופן חריג להעניק לגב' גל אוסנת חודש צפייה חינם.



מבדיקה ברשומותינו ביום 30.8.09 היה טכנאי בביתה של גב' גל אוסנת. .



אני מקווה שהשרות ניתן לשביעות רצונה.



אני מודה לגב' גל אוסנת על פנייתה לחברתנו ומאחלת המשך צפייה מהנה בשידורינו.



לידיעתך, חברתנו מעמידה לרשותך בנוסף, מענה שירותי וזמין באתר האינטרנט שלנו, בכתובת: www.yes.co.il תודה .



אשמח לעמוד לשירותך בכל עת,

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה