פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות שהובטח מנציגי חברת יס ב 16 לאוגוסט-בהמשך לתלונה מס' 43376 de נושא התלונה:
אדרי מרסלה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

לאתר תלונה שלומות
אני מודה לכם על הטיפול האפקטיביות המהירות והמקצועיות שלכם
בעקבות התלונה יצרו איתנו קשר מחברת יס, נקבע ביקור בביתי ב-16 לאוגוסט אכן הגיעו 2 נציגים של חברת יס ואמרו שהם רק באו לברר שאכן אין בבית נקודות בחדרים כפי שהודענו להם בטלפון ובמכתב התלונה באתרכם, הבטיחו שיגיעו ב 17 לחודש לאחר השעה 19:00 בערב
אני לא יצאתי לרגע מהבית יומייםחיכיתי עד בוש ואיש

. לא הגיע וגם לא הודיעו
אני מבקשת מכם לבדוק עם נציגי יס למה הם לא הגיעו ולא הודיעו על כך
אני לא מצליחה להיכנס לתלונה הנ"ל באתרכם ומתנצלת על הפנייה במייל ובתלונה חדשה
בלית ברירה.
שוב תודות
מרסלה אימה של מיכאל חזן

__________________
תלונה מס' 43376
‏יום חמישי ‏06 ‏אוגוסט ‏2009
אי מתן שרות שהובטח הכלול במחיר ההתקנה הראשון מתאריך 30/12/2008 בתאריך 30/12/2008 התחברנו ליס מקס בתקופת המלחמה בעזה והובטחו לנו 3 חיבורים הכל כלול.
בפועל היתה בבית רק טלויזיה 1 הטכנאי אמר שכאשר נביא עוד טלויזיות נתקשר אליו והוא יבוא לחבר ולקבוע עוד 2 שקעים וכל זה כלול במחיר ששילמנו ללא תוספת תשלום, היום התקשרנו לטכנאי העונה לשם יוחאי והוא אמר שהוא כבר לא עובד בחברת יס.
פניתי למוקדנית של החברה והמוקדנית הגיבה באדיבות ואמרה שלפי הרישום אצלה מופיע שייש בדירה 3 שקעים ושלושה ממירים ובקשה להתקנת שקעים מחוייבת בתשלום נוסף.
חזרתי ואמרתי לה שבבית יש רק נקודה אחת של יס ושלושה ממירים ללא הועיל, ביקשתי לדבר עם המנהלת והשיחה חזרה על עצמה ובנוסף המנהלת ביקשה זמן לברר את הנושא ,
חזרה ואמרה שבמחשב של חברת יס מופיע שהותקנו שלושה שקעים
הצעתי לצלם את החדרים ולשלוח לחברת יס המנהלת התעלמה לחלוטין חזרה ואמרה שכל התקנה מחוייבת בתשלום.
אמרתי לה שאני לא מוכן לשלם עבור ממירים ששוכבים אצלי בבית ללא שקעים , היא התעלמה מכל מה שאמרתי ושוב חזרה לנתונים המופיעים במחשב של יס.
איך ייתכן .
בפועל, לי יש בבית 3 ממירים ושקע אחד אם תוכלו לעזור לי ולהפנות את הפנייה שלי לחברה כי אני עדיין לא התייאשתי מחברת יס למרות שהסיפור דיי מייאש.
(בכל הזמן הזה השיחה התנהלה על חשבוני). משנת 1992 אנחנו מנויים של חברת יס בהפסקות קצרות מאוד.וזו העדיפות שלנו למרות הכל.
כל מה שאני מבקש, את שהובטח לי ורשום בחברת יס שיש לי בבית שלושה שקעים - אבל זה לא כך.
-אני גר ברח' ציזלינג 6 ב דירה 13 אשדוד מס' הטלפון בבית 088556676
בנייד 0528933738 מיכאל חזן
קניתי מכשיר טלויזיה נוסף ללא שימוש
_____________
עלבון עוגמת נפש, להיות אסיר ברשיוןן סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 18.8.2009 בעניינה של הגב' אדרי.



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 19.8.2009 הותקנו על ידי נציג טכני מטעמנו 2 שקעים בבית הלקוח ובהתאם לסיכום עמו ולאחר ביצוע בדיקה בכתובת המנוי.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה