פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוכן YES רימה אותי רק כדי שאצטרף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/11/05 פניתי ל YES לברר אפשרות להצטרף לשירות. ענתה לי סוכנת בשם יולי. הוצעה לי חבילה שבמבצע , 4 חבילות ערוצים ואינטרנט מהיר 1.5 MB. שאלתי מפורשות את הסוכנת האם יש לי איזו שהיא נגיעה מול בזק לגבי האינטרנט. תשובה שקיבלתי ממנה באופן חד משמעי היא שאין לך שום דבר מול בזק, וכי YES מטפלת בהכל ושהטכנאי יגיע להתקנה הוא יחבר הכל כולל מודם לאינטרנט המהיר. הגיע יום ההתקנה והטכנאי מיידע אותי שעלי להזמין נקודת טלפון נוספת וכן לגשת לבזק ע"מ לחתום על קבלת מודם. עוד אמר לי הטכנאי שהוא הגיע רק לחבר אותי לשידורי הלווין ושאין לו שום נגיעה לגבי האינטרנט. בו ברגע ביקשתי מהטכנאי לאסוף את כליו ולעזוב את ביתי.
במקביל יצרתי קשר עם שירות לקוחות של YES ושם קיבלתי תשובה שאם אני רוצה לזרז את חיבורי לאינטרנט, עלי לפנות לבזק בנוהל הליך מזורז ולשלם 99 ש"ח (בנוסף). כמובן שסירבתי ומיד ביטלתי את הצטרפותי לשירות.
נגרמה לי עוגמת נפש ואני מרגיש מרומה. הן מצד הסוכנת הנוכלת והן מצד שירות הלקוחות הגרוע.
עלבון סוג הנזק :
מכתב התנצלות משירות הלקוחות ומהסוכנת פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה