פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רועי מצוות דנה - לגבי ניתוק עקב גירושים!!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
עקב סיבה אישית בני ביקש ניתוק מיס (גירושים) ולצערי מחייבים כקנס על הניתוק, 1000 ש"ח. מאחר ובני פינה את הדירה ביקשתי מרועי שפשוט יאספו מבית הוריו את הממירים, אך לצערי באטימות מוחלטת רועי מסר שעל פי החוזה זה מה שיש!!! ביקשתי מרועי את הממונה שלו ואם לא, אז אפילו את מנכ"ל יס, אך רועי חזר אליי היום בשעה 15.00 ולצערי מסר שהבוס מסר שאיסוף הממיר לא מהכתובת של בני, יחייבו בעוד 150 ש"ח. ברצוני למחות ואני מקווה שהמקרה יגיע עד למנכ"ל יס וזאת על מנת לעזור ללקוחות, ולפנים משורת הדין, להתייחס לאדם ולמקרה שלו, ואם מתנתקים בגלל סיבה מוצדקת לתת לאנשים את מלוא היחס כך שבעתיד יישאר טעם טוב ונרצה לחזור להתחבר אליכם\!!! לצערי זה לא קרה אך אשמח לדעת ושתצרו עימי קשר על מנת לשנות את הנוקשות!!!
כספי, ובזבוז זמן בטלפונים. סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 27.8.2009 בעניינה של הגב' אדרי.



yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.



אביע התנצלותנו בפני הגב' אדרי על הרושם שיצרנו אצלה בנושא השרות ללקוח. בחברה הפועלת רבות למען לקוחותיה הן ברמת המוצר והן ברמת השרות נציגנו מחויבים להעניק ללקוח את השרות הטוב והאיכותי ביותר.



אוכל להבטיח כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.



נציגת החברה שוחחה עם הגב' ברכה אדרי ביום 2.9.2009 וסיימה את הטיפול עמה באופן אישי.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה