פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור התנתקות משירות ע"י כרטיס אשראי ללא אישור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
שמי פלי אני פונה אליכם לאחר שפניתי רבות!! לחברת יס הלנתי בפניהם לגביי המקרה הבטיחו לחזור עם תשובות ועד היום לא חזרו.
חשבון הלקוח הוא היה על שם אימי שמחה אבני,שהחליטה להתנתק מהשירות עקב אי שביעות רצון.
כשאימי היתה במגעים עם יס לגבי התנתקות כשנגמרה לה תקופת ההתחייבות כלפיהם,פנו אליה לתת לה הטבה לצ"פר את חבילת הספורט ובעצם היא חוייבה מחדש להתחייבות חדשה שכלל לא הבינה שזו הכוונה להשאירה בחברה!.
ראוי לציין שהיו לאימי כמה פעמים בהם חידשה אמצעי תשלום כי אם היתה בעיה בתשלום ישר היו מנתקים אותה ללא התראה,כל הנושא שבגללו אני פונה אליכם הינו מאחר ולפני מס' חודשים ביום שישי היא נותקה מהשידורים,עלינו מול חברת יס והם טענו שישנו חוב על תשלום שלא כובד,לכן לא רציתי שנישאר ללא שידורים בסופ"ש ונתתי לבחורה מחברת יס את פרטי כרטיס האשראי שלי כדי שיחייבו את החוב בלבד באופן חד פעמי וסוכם שאימי תסדיר את הוראת הקבע בבנק מחדש ביום ראשון לאחר הסופ"ש,הנציגה מיס הבטיחה שהתשלום הינו חד פעמי ולא ייעשה בו שום שימוש חוזר.
לאחר מכן החיובים אכן המשיכו לרדת מהכרטיס של אימי אבל!!!!! כאשר אימי שוחחה עם נציגה מהחברה לגביי התנתקות דרשו קנס ע"ס 300 ש"ח ואימי הסכימה,כנראה שמאחר ולא הצליחו לחייב את כרטיס האשראי של אימי החליטו ביס בהוזלת יד ללא אישור שלי!!! החליטו שזה חוקי להכניס את ידם לכיסי ללא ידיעתי ולגבות מחשבון האשראי שלי 1200ש"ח קנס יציאה!!!!!!!!!!!
כמובן שראיתי את את החיוב שהגיע בדואר ונדהמתי ממש חשכו עיניי איך זה ייתכן שחברה גדולה כמו יס שמכבדת את עצמה מרשה את הדברים האלו???
פניתי לאימי שהייתה בהלם מיד פניתי ליס אבל מה שנאמר זה שעצם זה שהכרטיס רשום במערכת נותן להם זכות לעשות בו שימוש, שאלתי למה לא פנו אלינו?,למה לא יידעו את אימי?,אחד הנציגים שדיבר איתי אמר ש"באמת זו יכולה להיות טעות כי היה לו נוח לקצר מהלכים ופשוט לחייב אותי ושאח"כ נשבור את הראש איתם"ככה עונים? שאלתי אם השיחות שלהם מוקלטות אז הוא אמר שלא כולם,אז הבנתי שעושים שם רק מה שנוח להם,אני רוצה לציין שלא ביקשתי את הכסף חזרה ,ביקשתי קודם כל תשובות שזו זכותי המלאה!!,ועד היום אףףף אחד לא טרח לחזור אליי למרות שדיברתי עם יס כמה פעמים,ביקשתי לדבר עם אחראי וסירבו פשוט עוגמת נפש מאוד גדולה נגרמה לי ולצערי השבוע בנוסף לחיוב שחוייבתי אימי קיבלה שוב מכתב חשבונית מחברת יס על סכום של 10 ש"ח,סכום מצחיק אבל מעציב מאוד שכרגע היא כבר לא לקוחה שלהם,ופניתי לחברת יס לשאול למה שלחו לה את החשבונית הזו? על החשבונית היה רשום יתרה בגין עיכוב על חוב משהו כזה,והנציג אמר לי שזה בגלל שעלה המע"מ!!
אני עדיין לא מיואשת לגביי זכותי לקבל תשובות מחברת יס,אני פונה אליכם במידה ותוכלו לעזור אני אשמח במידה ולא תוכלו אני אאלץ להתקדם לגורם אחר.
טלפון של אימי שמחה אבני 0506566039
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 31.8.2009 בעניינה של הגב' אבני.



בהתאם לרשומות מערכת yes נמצא כי ביום 13.4.2008 הותקן בביתה של הגב' אבני ממיר yesMax בדמי שכירות חודשית למשך 3 שנים ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר הובאו לידיעתה ולאישורה.



כמו כן, ביום 20.4.2009 ביקשה הגב' אבני להצטרף למבצע צפייה במחיר מוזל למשך שנתיים ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר הובאו לידיעתה ולאישורה. תנאי מבצע אלה גם הוסברו לגב' שירי, הבת של גב' אבני ביום 27.5.2009.



למרות האמור, ביום 18.6.2009 התקבלה בקשתה של הגב' שמחה אבני באמצעות חברת הכבלים לניתוק המנוי ובהתאם לכך הופסקו חיובים בגין שירותי הצפייה ותואם עמה מועד לאיסוף ציוד הקצה. לאור האמור, עם הפסקת החיוב בחשבון המנוי נרשם חיוב בגין דמי עלות הטבה למבצע yesMax ולמבצע צפייה כמוסכם בינינו.



בעת ביצוע הליך גמר חשבון נגבה חוב מכרטיס אשראי אשר היה מעודכן ברשומות המנוי באותה עת.



מאחר וניתוק המנוי בוצע לאחר בחזרת ציוד הקצה בחודש יולי 2009 חויב חשבון המנוי בגין עדכון מע"מ מיום 1.7.2009 בהתאם להחלטת הממשלה.



למרות האמור, יזוכה חשבון המנוי באופן חריג בגין חיוב דמי מע"מ ויועבר לחשבון חברת האשראי מסוג ויזה כא"ל המסתיים בספרות 9130* ביום 14.9.2009 וזאת במידה ויינתן אישור חברת האשראי לביצוע פעולת הזיכוי.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.



בברכה

yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה