פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול, חוסר אמינות ויוהרה של חברה אשר מודעת שבאיזור זה של הארץ רק היא עובדת. נושא התלונה:
חג'בי מורן ואסף שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך 13.8העברנו בקשה להתחברות לשירותי טלויזיה של יס דרך נציג מבאר שבע בשם שי. לאחר בירור הפרטים משני הצדדים בוצעה הזמנה להתקנה כאשר הובטח לנו שהמתקין יגיע באותו היום או ביום לאחר מכן. ביום שאחרי, הודיע לנו הנציג כי ישנה בעיה מסויימת והמתקין יגיע בוודאות ביום ראשון 16.8... וכך, מאותו היום , דוחים אותנו יום לאחר יום, בתואנה כי האיזור בו אנו גרים הינו בעייתי ....ערבה.. כאשר בוצעה העיסקה ידעו היטב נציגיכם היכן אנו גרים. ברגע שאף הבינו כי החברה המתחרה אינה עובדת בערבה, הנציגים פשוט הרגישו בנוח לדחות ולדחות ואף אמרו כי מלכתחילה אנו רשומים ל 23.8...שזו חוצפה לשמה מכיוון ששיקרו לנו מלכתחילה..ביקשתי לבטל את העסקה ואכן ביטלתי, אך כ 5 דקות לאחר שיחתי עם שירות הלקוחות, צלצל הנציג שי וביקש שניתן לו הזדמנות נוספת ושיגיע אלינו מתקין. חבל להוסיף כי לא הגיע מתקין עד היום- 23.8... בשיחה היום הודיעו לנו כי בגלל שכביכול ביטלנו (שטויות כי הנציג שדיבר איתנו מס' דקות לאחר בקשתי לביטול אמר שזה בסדר..) אז ההתקנה תועבר ל 27.8.
כל ההתנהלות הזו מול נציגיכם היא זלזול בלקוח, וחוצפה שאין לתאר. את איזור מגורינו ידעו נציגיכם עוד מהשיחה הראשונה וטרם ביצוע העסקה, העדיפו קודם כל לסגור הכל ואז פשוט לדחות ולדחות. בטוחני כי במידה והוט הייתה עובדת כאן באיזור, בחברתכם לא היו מעזים לנהוג בכזה זלזול והיו שולחים מתקין באופן מיידי- ובטל לא בפיגור של שבועיים.
באופן כללי, הסחבת , חוסר הדיוק , והאמינות שמסתבר שאינה קיימת גרמה לנו לוותר על שירותיכם כחברה וזאת אף במחיר שאומר להשאר ללא טלויזיה בכבלים בביתנו לתקופה זו. . בתור לקוחות אשר לאורך שנים היו מחוברים אליכם, ואשר חוזרים בעוד כשנה לבית שלנו בו יש חיבור ליס בימים אלה ממש, שירותכם הלקוי מביא אותנו שלא לרצות שום ממשק עמכם יותר, ואף ככל הנראה לנתק את חשבונות הלקוח האחרים אשר קיימים לנו ולמשפחתנו (במושב אחר בו קיים חיבור ליס, אך גם יש תשתית של הוט!..) וכן לעבור להוט. כל זאת בשל החוצפה,חוסר הדיוק, ושוב-הזלזול המתמשך.חברה יקרה, הפסדתם לקוח נאמן מאד מכיוון שהצורה בה אתם משרתים את לקוחותיכם הינה פשוט בושה אחת גדולה.חברה שמכבדת את עצמה-לא נוהגת בלקוחותיה באופן כה לא מקצועי.בושה לכם.
עלבון סוג הנזק :
קשה לחשוב על משהו שיתקן את הרושם שנוצר על החברה הזו. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הריני לאשר קבלת פנייתך במשרדנו בתאריך 30.8.09.



חברת yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות החריגה, כפי שעולה מפנייתה של גב' נחמני חג'בי מורן. תוכן פנייתה הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים .



ברצוני להדגיש כי חשובות בעינינו פניות כמו זו שהעבירה אלינו גב' חג'בי על מנת שנוכל להפיק לקחים ולהמשיך בתהליכי שיפור השירות המוענק ללקוחות החברה.



בהתאם למידע שבידי שוחחה עם גב' מורן נציגנו ובהסכמתה תואם מועד להתקנה ביום 10.9.09 .



אנו שמחים על בחירתה להצטרף למשפחת yes ולהמנות על קהל לקוחותינו.



אשמח לעמוד לשירותך בכל עת,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה