פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס כספי עבור התנתקות מחברת YES נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר 2009 התקשר אליי סוכן מכירות בחברת YES בשם רפי והתחיל לשכנע אותי שכדאי לי לעבור לשרותי הטלויזיה של YES לאחר הסבר קצר אני ובעלי הסכמנו לעבור ליס . כאשר הגיע שלב החתימות על הניירת רפי הבטיח שחברת יס מבצעת עבורנו את תהליך החתמת הבנק על הוראת הקבע והניתוק שלנו מחברת הכבלים לה היינו מחוברים משום מה אף אחת מהפעולות לא בוצעה והמשכו בתשלום גם ליס וגם להוט בו זמנית .בהסכם רפי קיבל אישור ממנהל האיזור שאנחנו נשלם סכום של 199 ש"ח עבור חבילה שכוללת את כל הערוצים פתוחים . לפני שההסכם נחתם רפי ביקש 350 ש"ח עבור הציוד של חברת יס ואז החלטתי לבטל את העסקה רפי אמר אין בעיה תתני לי כרטיס אשראי רק לצורך פתיחתכם כלקוחות בחברת יס והכרטיס אשראי הנ"ל לא יחוייב אני מהרתי לחייג לגיסתי לדרוש ממנה את מס' האשראי שלה והבטחתי לה ששום הורדה לא תהיה באמצעות הכרטיס שלה לדאבוני הרב חודש לאחר שהחשבון מיס היה אמור להגיע הבנתי שאין שום חיוב דרך ההוראת קבע שעליה חתמתי חייגת לשרות הלקוחות של יס ורציתי לברר מהי הסיבה שלא מחייבים הוסבר לי שבמערכת ישנו אמצעי תשלום בכרטיס אשראי וכבר חודש שהכרטיס מחוייב ביקשתי לשוחח עם מנהלת בחירה חזרה אליי בחורה בשם רעות והבטיחה לי שהסוכן יטופל והבעיה תיפתר אבל גם כאן שום בעיה לא נפתרה לאחר כמה שיחות עם נציגי שרות הלקוחות ביקשת להתנתק מההתחברות לחברת יס הוסבר לי שעליי לשלם קנס של 418 ש"ח ביקשתי לשוחח עם מנהל בכיר אך משום מה כעבור כשלושה חודשים עדיין לא זכיתי לשיחה המיוחלת וכמובן שגם השיחות האין סופיות שלי ליס שיגיעו לאסוף את הציוד נענו בשלילה .
אציין שההתחברות של לשרותי הטלויזיה של יס התבצעו בתקופת מחלמת עופרת יצוקה שאיזור הדרום היה מופגז והשרות שהובטח לי ומה שקבלתי בפועל מחברת יס היה מבחינתי בצורת זילזול יום לאחר התקנת הממירים בביתי חייגתי אין סוף פעמיים לרפי ובקשתי לדעת מדוע כל הערוצים שהובטחו לי שיהיו פתוחים בשל מלחמת עופרת יצוקה לא פעילים רפי הבטיח לחזור אליי עם תשובה שעדיין לא זכיתי לקבלה אשמח לקבל את תגובתכם בנדון בהקדם האפשרי אפשר לבדוק בכל החברות שאנחנו מקבלים מהם שרות שאין לנו שום בעיה עם תשלום , זלזול או יחס לא הוגן . מחברה כזו גדולה שמיצגת את עצמה היתי מצפה ליחס הוגן כלפי המנויים שלה.מכיוון שאני יודעת שרוב שיחות הטלפון שמתקבלות בחברתכם מתועדת אשמח שתשמעו אותם ותבינו במה מדובר בכמה סבל ועלבון ועוגמת נפש עברתי במהלך הזמן שהייתי מחוברת לשרותכם.
בברכה ,
טירטור , בזבוז זמן ושיחות אין סופיות סוג הנזק :
אשמח להגיע לעמק השווה לאחר כל עוגמת הנפש שנגרמה לי מכם. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך בעניינו של מר כהן.



פנייתו הזהה התקבלה במשרדנו ונענתה לשביעות רצון הלקוח.



פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה