פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן מענה משירות לקוחות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מוקד שירות הלקוחות לחיבור לקוחות חדשים - נציגה בשם יולן. טענה בשיחת הטלפון בינינו ורמזה יותר מפעם אחת שאיני דובר אמת - שהתקשרו אליי לגבי התקנה שתואמה ושלא עניתי מס' פעמים. בסוף השיחה ניתקה לי בפרצוף. הנ"ל קרה עם נציגה נוספת בשם אביב. יום למחרת נציגה בשם הילה אימתה כי מס' הטלפון שנשמר במערכת היה לא נכון. כל נושא ההתקנה התנהל ונוהל בצורה חובבנית ולא מקצועית תוך מתן הבטחות שווא למרות שתיאמתי את הכל מראש. התאכזבתי מאוד משירות הלקוחות של חברה זו. חבל ששירות הלקוחות אינו לומד מהצוות הטכני שלו שמאוד אדיב.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 27.8.09, בהמשך לפנייתו של מר מחלב בנושא תהליך ההתקשרות מול yes אבקש להשיב בנושא.



ברצוני לציין כי ביום ה-26.8.09 התקבלה במשרדנו פנייה זהה באופן ישיר ע"י מר מחלב באמצעות אתר האינטרנט שלנו.



פנייתו נבדקה בקפידה וטופלה ע"י נציגתנו למולו בשיחה טלפונית ביום ה-26.8.09, פנייתו טופלה עם התייחסות לכל אחת מטענותיו בצורה מפורטת ויסודית ולשביעות רצונו.







בברכה,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה