פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביס טוענים שאני חתום לשנתיים והנציג ""כבר לא עובד בחברה"" נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במרץ 09 רציתי להתנתק מח' יס, וכרגיל נציג מקשרי לקוחות שיכנע וטען (" אני מנהל ואני קובע - אתה לקוח ותיק אני לא אוותר עלייך ולכן אעשה לך "עסקת חבילה".
טען שאקבל חיוב של 200 ש"ח בחודש, במשך כל השנה.
אמשיך ואצפה בערוץ ההודי (90 בשלט), במשך כל השנה.
בפועל זאת לא המציאות, יוצא שאני משלם כחצי מחיר על הערוץ ההודי.
במשך התקופה היו ביוזמתי כמה שיחות עם החברה שזה לא מה שסוכם עם הנציג במרץ 09.
בשיחתי האחרונה דיברתי עם נציג יס בשם אלעד מקשרי לקוחות, היתברר שאני מחויב לשנתיים ולא לשנה כפי שסיכמתי במרץ עם הנציג, כשזה נודע לי ביקשתי שיטפלו בנושא, אמרו לי זה מה שסוכם בינך לבין הנציג שלנו שהוא כבר לא עובד בחברתנו ואין מה לעשות בנידון, ביקשתי לדבר עם מנהל ואלעד טען שהוא המנהל ואין מעליו ותשובתו הייתה שזה מה שסוכם בהסכמתי ואין מה לעשות!
ביקשתי שישמיעו את ההקלטות של שיחות הטלפון עם הנציג במרץ 09 ואלעד טען ששיחות מוקלטות הם לשימוש פנימי בלבד, גם אם תבוא עם עורך דין.
אני יצאתי מהכלים בשיחה הזאת ופניתי אליכם בתקווה שתעזרו לי בהקדם.
תודה מראש: איציק דוידוב



Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלנו בתודה את פנייתו של מר יצחק.

בשיחה טלפונית שנערכה עם מר דוידוב מיום 7.9.2009 נסגרה פנייתו לשביעות רצונו.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה