פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה 43857 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התקנה נקבעה ל 27.8 בין 8-10 בבוקר , חיכיתי בבית כמו מטומטמת עד 1130 ואף אחד לא הגיע. זאת לאחר שיום קודם התקשרו מיס לשאול אם אפשר להגיע אחהצ והוסבר שלא, אז אמרו 'אוקיי תמתיני ב 8 בבוקר אנחנו אצלך את ראשונה'. לאורך כל השעות הללו התנהלו שיחות סרק מול נציגים ומנהל שניסו לדחות את ההתקנה לשעה מאוחרת יותר מכיוון שהמתקין שעשה צלצול אחד בלבד ואפילו לא חיכה חצי דקה שיענו לו המשיך למקום אחר. יש לציין את חוצפתם של הנציגים במוקד שירות הלקוחות שכתשובה לבקשתי לשיחת מנהל או הפניה ישירה לפניות הציבור ענו כי אינני הלקוחה היחידה....
התנהלות שהיא בושה אחת גדולה של נציגים ומנהלים כאחד.. לאחר שמאתמול משוחחים איתי מיס וביקשתי שיגיע מתקין ביום שלישי (1.9) בבוקר, סוחבים אותי ואומרים שיחזרו אלי עם תשובה סופית לגבי זה..... מבירור קצר הבנתי כי נקבעה לי התקנה ל 8.9 שלא בידיעתי ולא בהסכמתי וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה. חברה ושירות לקוחות בלי מילה אמינה, פשוט משקרים לכל אורך הדרך. הועברו 2 תלונות לפניות הציבור אני לא רואה שמשהו זז. בינתיים אני מנסה להתחבר מה 13.8 ועדיין אין לי יס בבית...אם הוט היו עובדים בערבה , יס היו מגיעים להנה עוד באותו היום.... ניצול אמיתי של כח שקיים להם כאן באיזור. לפחות גרמו לי להבין שאפשר לחיות מצויין גם בלי הערוצים הללו. תודה תודה ושוב תודה.
בזבוז זמן, עוגמת נפש גדולה מאד סוג הנזק :
הפסד של יום עבודה בשל המתנה למתקין שלא הגיע פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה