פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונה מס' 42942 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התשובה של החברה, היתה לא נכונה, היות והיה לה את הפרטים של המקרה,, אבל שוב אני פונה אלהם להמשך התלונה עם הפרטים, הדרושים להמשך הטיפול.
ניצול זקנים וגניבת כספם סוג הנזק :
לאתר את השיחה עם מנהלת השירות בעת הסכמת המשך התחברות, וללכת על פיה, שאם לא כן, לנתקתם מהשירות כפי שהם רצו. ולהפסיק לגזול את כספם. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלתי בתודה פנייתך.



לצערנו, לא נמצאה כל פנייה בעבר מצד הגב' פדייה. בנוסף, לא ברורה מהות פנייתו.



בברכה

yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה