פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זהירות!!!! רובוטים בריונים עובדים ב"יס" נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הורי, ( בני 80 ) רכשו טלויזיה חדשה והחליטו לנסות את הממיר של יס HD היות והם מנויים כמה שנים בחברה זו, הזמינו טלפונית ממיר HD לנסיון, הגיע טכנאי בתאריך 16/9/2009 והתקין את הממיר, כאשר יצויין שניתן להורי ארכה של 14 יום במידה ויתחרטו, החברה דרשה תשלום של 140 ש"ח עבור ההתקנה. לאחר כמה ימים הבינו הורי כי הממיר HD תומך רק ב6 ערוצים מתוך החבילות עליהם הם מנויים והחליטו כי העסקה אינה כדאית עבורם, אבי התקשר והודיע על ביטול העסקה ב23/8/2009 . מקץ שבוע בקש ממני אבי להתקשר ולברר מדוע לא באו לקחת את הממיר ונעניתי בצורה חריגה ביותר...מסתבר כי את אנשי השירות של "יס" החליפו רובוטים המנהלים שיחה חד צדדית, כמו כן אומנו הרובוטים לאלימות ואיומים, כאשר מודיע לי איש "שירות לקוחות" על חיוב בסך 100 ש"ח כדי לשלוח טכנאי שיקח את הממיר. לא עזרו כל הסברי כי הורי לקחו את הממיר לנסיון ויידעו אותם על תקופה של 14 יום במקרה ויתחרטו לא ייגבה מהם תשלום נוסף. המשיך איש "שירות לקוחות" והוסיף כי אין בחברת "יס" מסלול לנסיון וכי אבי חתם על חוזה המחייב אותו ל-3 שנים, כדי לצאת מההתחייבות עליו לשלם 100 ש"ח, ס"הכ עלה להורי נסיון של בקושי שבועיים 240 ש"ח....לא יאמן !!!!!! ואין עם מי לדבר !!!
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קבלתי את פנייתך מיום 6.9.09 ואני מודה לך על כך .



בהתאם לרשומות המנוי ביום 16.8.09 בוצעה התקנה של ממיר HD לבקשתה של גב' יוסף .



ברוצי לציין כי הממיר ניתן בהתחייבות ל- 36 חודשים , ביום 2.9.09 התקבלה בקשתה להחזיר את הממיר כי לא ידעה שיש רק

6 ערוצים שתומכים HD.



למרות האמור לעיל באופן חריג אושר כי הממיר יוחזר ללא דמי יציאה וללא עלות איסוף.



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת ,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה