פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות חברת יס< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, ביקשתי להצטרף ליס לפני מספר ימים. שאלתי מתי יתקינו לי את הלווין נאמר לי שאם אני אשלח את הפרטים אז ביום שישי... שלחתי את הפרטים הכי מהר שאפשר. לצערי לא נקבעה ההתקנה ליום שישי. אלא רק לראשון, שאלו אותי מתי ביקשתי בבוקר. בין 8-10 ב 10:15 התקשרתי דיברתי עם ויקטוריה שהייתה קצרה ולא ממש סבלנית לאור העובדה ששיקרו אותי... ואפילו לא ניסתה לעזור... כעסתי מאוד וביקשתי לדבר עם מנהל... לאחר הרבה דין ודברים היא הבטיחה שיחזור תוך 3 שעות נכון לעכשיו, שזה יותר מ3 שעות אחרי לא חזר אלי מנהל. התקשרתי שוב ודיברתי עם בחור ובקשתי ממנו לוודא שלא יבטלו את ההתקנה להיום כיוון שכבר גם ככה הפסדתי את יום העבודה שלי. הוא אמר שההתקנה תתבצע היום ואין עם זה שום בעיה. בכל מקרה, התקשרתי שוב...בשעה 1 רציתי לוודא שיגיעו בזמן. נציגת השירות אמרה שההתקנה היא ליום שלישי... העבירו אותי לאביב מנהלת ההתקנות שלכם שלא הייתה מסוגלת להבטיח לי שיגיעו אלי היום... אלא רק לעשות מאמץ שיגיעו היום.לאחר שהתקשרתי עוד מספר פעמים בסוף היום 9 בערב חזר אלי מנהל התקנות של יס משה שמו.
משה היה נחמד מאוד והצליח לשכנע אותי שאני מקרה חריג והשירות מעולה ויגיעו למחרת לתקין לי יס, בנוסף דיברנו על ממרי HD ולאחר בחינה הבנתי שבתוספת של 15 ש"ח בחודש אני אקבל ממיר HD, הוא אמר לי שהחודש אני אשלם 100 ש"ח בלבד בעקבות עוגמת הנפש... כמובן שלא ידעתי שהולכים להעלים לי את החודשיים שמגיעים לי, הסכמתי הוא שלח לי טפסים חדשיים והתחייבתי, למחרת אכן הגיעו להתקין לי את הממיר.
ישבתי בבית, בדקתי את כל הפרטים וראיתי שאין תיעוד לזה שהובטח לי חודשיים חינם. התקשרתי לברר ובמובן שאמרו לי שאני לא יכולה לקבל את החודשיים חינם.
לצערי אני מרגישה כ"כ מרומה ע"י חברת יס.
אני מעדיפה להתנתק ולא לשלם לחברת יס כלום יותר.
בתור לקוחת הוט לשעבר אני יכולה להודות שמעולם לא התייחסו אלי בכזאת נבזיות.
שלחתי לפני יומים פניה לפניות הציבור ואף אחד לא חזר אלי..
אני שלושה ימים מבזבזת על בעיות שיש לי עם חברת יס.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני בסה"כ רוצה את מה שמגיע לי ולא יותר! חודשים ראשונים חינם וחודש שלישי ב 100 ש"ח פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך שהתקבלה במשרדינו ביום 9.9.09 .



בהתאם למידע שבידי ביום 15.9.09 שוחחה טלפונית נציגתנו הבכירה עם גב' מדמון הוסבר

לה הצטרפות לתנאי מבצע DRI הכולל חודשיים חינם .



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה