פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עמידה דווקנית על חוזה עקב בעייה טכנית של חיבור נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עברנו ליחידת דיור שככל הנראה לא ניתן להתקין בה יס למרות שיש כבר צלחת בגג אך כל הצינורות להעברת הכבלים תפוסים ע"י צלחת אחרת הפתרון הלא יצירתי של יס והיחיד הוא לזרוק כבל מהגג (3 קומות) ולקדוח בממ"ד כמובן שבעל הדירה לא מסכים ובצדק. יס מושכים אותנו כבר חודשיים עם ההתקנה ובתור לקוחה ותיקה 7-8 שנים הייתי מצפה ליחס אחר העבירו אותנו לאלפי נציגים ומפקחים וטרטרו סתם את המתקינים המסכנים שלהם שכבר גם הביעו את ייאושם מהחברה שהם עובדים בה וכמובן טרטרו אותנו עם טלפונים והפסדנו שעות עבודה כי נאלצנו לצאת במיוחד מהעבודה וגם כשהגענו מוקדם המתקין איחר בכמה שעות מה שיותר נורא זה שהמתקין הרס את הצלחת הפרטית של בעל הבית שלי ואין להם ערוצים כבר כמעט חודש שלם. כרגע אנחנו נמצאים בין הכסאות האינטרס שלנו הוא שיהיו לנו כבלים כי אנחנו חודשיים בלי... אפילו ביקשנו לשדרג את ממיר היס מקס שלנו כאילו לא מספיק הסכום הגבוה שמשלמים להם.. הפתרון היחיד מבחינתנו הוא כרגע להתנתק ואין שום סיבה שאני אשלם על ההקפאה של המנוי- אם החברה הייתה מכבדת את עצמה היא הייתה סופגת את ההקפאה של המנוי עד לחידושו הרי זו אינה בעייה שאנו צריכים להתמודד עימה כמ"כ התחייבות ל-3 שנים על המנוי נכנס בגדר חוזים אחידים של חברות ענק מול האזרח הקטן. לביטול ההתחייבות שלא מרצוננו יס רוצה לחייבנו בקנס של 1000 ש"- ליתר דיוק 1028 ש"ח וגם את זה החברה אינה מוכנה לספוג-ידוע לי מנסיון העבר שהחברה תגבה מכרטיס האשראי בעל כורחי את הסכום וכשדבר כזה יקרה
אני חושבת שפנייה לעיתונות ולעוד גורמים נוספים חזקים במשק תגרום לחברה לחשוב פעמיים לפני שהיא מפילה את כל האחריות על האזרח הקטן-
עלבון, פגיעה כספית, סוג הנזק :
התנתקות או הקפאת המנוי ללא תשלום. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
פניית הגב' גרוס נתקבלה ב-yes כפנייה זהה.

הלקוחה טופלה ישירות עם הלקוחה לשביעותר צונה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה