פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס שלא ידעתי על קיומו נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי להתתק לאחר התחייבות של שנתיים וקנסו אותי בסכום של כ 600 ש"ח בטענה
שחתמתי על התחייבות של שלוש שנים ליס מקס-לא ידוע לי על דבר כזה גיליתי זאת רק במועד שרציתי להתנתק .לא אשקוט עד שאקבל את כספי שנגזל ממני!!!!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי שנלקח ממני פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 22.9.09 , בהמשך לפנייתה של הגב' ביטון מיום ה- 10.9.09 בנושא מבצע המעודכן במינויו וחיובים למנוי, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.



גב' ביטון פנה ל yes בכתב ביום 21.9.09 באופן ישיר בפנייה זהה ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה למול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטים. ביום ה- 22.9.09 נשלחה תשובתנו אל גב' ביטון באמצעות אתר האינטרנט של חברתנו.



להלן תשובתנו לפנייה זו כפי שהועברה במועד שלעיל:



שלום רב,



קיבלנו בתודה את פנייתך מיום 21.9.2009,



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה ואינטרנט שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות אטרקטיביים, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. מעיון בנספח תנאי התוכנית אליה הצטרפת, להלן נספח מבצע yesMax תוכלי להיווכח שהחברה דאגה להבהיר, כי הצטרפות לתוכנית מותנית בהתחייבות להישאר מנוי על שירותי החברה למשך 36 חודשים - סעיף 2 ד'. עוד נקבע, כי אם מתנתקים משירותי החברה קודם לכן, ישנו חיוב בגין דמי החזר עלות הטבת התוכנית לשירותי מכשיר yesMax בסך מוסכם של 600 ₪ .



מבדיקה ברשומות מינויך, חוברת לשירותי חברתנו ביום ה- 18.5.2007 לאחר חתימה על טפסי ההתקשרות במועד זה וההתחייבות להישאר מנויה על שירותינו הנה עד ליום ה-18.5.2010 .



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.



בברכה,



חברת yes .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה