פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קשה מחברת יס - הרבה כסף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי אולייניק וסילי - רשום ביס מ-05/2007, מס/ לקוח שלי בחברת יס 1259739.
בחודש יולי 2008 אני עברתי לגור בעיר אחרת. כששכרתי את הדירה בה אני גר היום היה כבר מותקן יס , בעל הדירה לא רצה לנתק, ואני לא התעקשתי אחרי הכל זה עניין שלו.הבעיה היא כזו... ביקשתי מ-YES (בגלל שיש לי התחייבות, והניתוק מהחברה עולה 645 ש"ח) להקפיא את המנוי שלי לכמה חודשים, מכיוון שלא ידעתי כמה זמן אגור בדירה השכורה, ואם יהיה לי צורך ביס. לאחר כמה חודשים, ניסיתי להעביר את המנוי שלי לאמא שלי, אך נאמר לי ב-YES שלא ניתן לחייב דרך הוראת קבע בחשבון של אימי מסיבה כלשהי, לכן ביקשתי להאריך את ההקפאה שלי ביס, אחרי כל השיחות המרובות על בקשתי להאריך את ההקפאה, בחברת יס נענו לבקשתי כי הבעיה הייתה בהוראת קבע.
להפתעתי יום אחד קיבלתי חשבונית חודשית מ-YES על סכום של 200-300 ש"ח והופתעתי מאוד מכיוון שבפעם הקודמת בסיומה של הקפאת מנוי יס דאגו לתזכר אותי ואף לשאול מה ברצוני לעשות עם המנוי אך להפתעתי זה לא קרה הפעם (לולא הייתי זוכר בעצמי שההקפאה הסתיימה הייתי יוצר קשר עם חברת יס). רוב שיחותיי היו עם מר שמואל - מנהל האזור, בשיחותיי עימו הוא הסביר לי שלא ניתן לבצע הקפאה מעבר לפעמיים (בכל פעם ארבעה חודשים). רק לאחר החשבונית החודשית הבנתי שיש לי חוב ב-YES). לאחר שיחות רבות, עוגמת נפש, וויכוחים. החוב שלי הוא כ-400 ש"ח פלוס 645 ש"ח על ניתוק (ואין שום סיבה שיהיה לי חוב מכיוון שהממירים שברשותי אינם פעילים קרוב לשנה- חברת יס לא מוכנה להמשיך בתהליך ההקפאה ולי אין שום סיבה לשלם על משהו שאני כלל לא משתמש ולכן אני מעוניין להתנתק). לאחר "הנחה" על שירות שלא קיבלתי, שילמתי את ה"חוב" שלי ליס, פלוס תשלום עבור ניתוק על מנת להתנתק, לא רוצה יותר כלום מחברת YES, חוץ מהחזר הוגן על החשבונית האחרונה ששולמה - זו הייתה סתם חשבונית על לא כלום.
כסף, שיחות טלפון על חשבוני סוג הנזק :
אני דורש החזר כספי לפחות על סכום של חשבונית אחרונה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:


אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 24.9.09, בהמשך לפנייתו של מר וסילי אולייניק בנושא תשלום יתרת חוב והשלמת תהליך סיום ההתקשרות.

מבדיקה ברשומות המנוי , מר אולייניק טופל ע"י נציגנו ממחלקת הגבייה בנושא.

ביום ה-10.9.09 שילם מר אולייניק את יתרת החוב כולל החזר עלות הטבת מבצע שהיה מעודכן במנוי לאחר הנחה של 15% שניתנה בהתאם לסיכום בינו ובין נציגינו. שירותי הצפייה הוסרו מהמנוי לרבות חיוב בגינם ונציגנו יתאם עם מר אולייניק מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתו והשלמת התהליך לסיום ההתקשרות.

ברצוני להדגיש כי הקפאת שירותי צפייה ניתן לבצע לתקופה שבין חודש מינימום ל-4 חודשים מקסימום. תקופת הצינון בין הקפאה
אחת לשנייה היא חצי שנה לפחות (מתום ההקפאה הראשונה ועד תחילת השנייה), אלא אם סכום שתי ההקפאות לא עולה על תקופה בת 4 חודשים.

מינויו של מר אולייניק היה בהקפאה בשנה האחרונה כ-7 חודשים וזאת לאחר אישור חריג לפנים משורת הדין שניתן מתוך רצון להיטיב עמו. לא ניתן להאריך את תקופת ההקפאה. שירותי הצפייה מופשרים אוטומטית בהתאם לתנאי טופס ההקפאה כל עוד לא נתקבלה כל הודעה מהלקוח בנושא זה.
בטופס ההקפאה , אשר אושר ונחתם על ידי הלקוח, מצוין מפורשות כי ההקפאה היא לתקופה המצוינת וכי בתום תקופה זו על הלקוח ובאחריותו ליצור קשר עם נציג חברת yes כדי ליידעו בנושא המשך ההתקשרות מול חברתנו.

חשוב לציין כי החל מחודש אוקטובר 2008 אין אמצעי תשלום במנוי הנדון, על הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו לחברה, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת החברה, קיום תנאי זה הוא הכרחי והינו באחריות הלקוח.
במידה ואין אמצעי תשלום תקין המעודכן במנוי אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם ההתקשרות בין חברת yes ללקוח.

אבקש לציין כי הדרך לתשלום במזומן אינה הדרך המקובלת בחברתנו אלא כאמצעי זמני בלבד, על הלקוח , בכפוף להסכם ההתקשרות עם החברה, לדאוג לאמצעי תשלום תקין במערכת מסוג הוראת קבע או כרטיס אשראי.

אי לכך ובמקרים אלו על פי נוהל החברה אנו מפסיקים את שירותי הצפייה במנוי ומסיימים את התקשרותו מול חברתנו.



בברכה,

חברת yes

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה