פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה טלפונית נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
עפולה כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך השנה האחרונה אני מקבלת לפחות פעם בשבוע, לפעמים מספר פעמים באותו היום, טלפון ממוקדן של יס המבקש לצרף אותי לשירותיהם. בכל פעם ביקשתי שיחדלו להתקשר אליי כי אינני מעוניינת. דבר לא עזר, איומים, צעקות, ניתוקים - כלום, חברת יס בשלה. כאשר ביקשתי שימחקו את פרטיי ההתקשרות עימי נענתי - אי אפשר. איך זה ייתכן שאין לי שום שליטה על פרטיי האישיים??
מחיקת פרטיי האישים לאלתר והפסקה מוחלטת של התקשרות מצד חברת יס. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב תגובה:
קיבלתי בתודה את פנייתך מיום 24.9.09 .



תחילה אבקש לציין כי yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן.



ברצוני לציין כי נציגי המכירות שלנו נעזרים, בנוסף למערכות הקיימות, בדו"ח ממוחשב ממנו הם מקבלים את מספרי הטלפון של לקוחות שסיימו בעבר התקשרותם עם חברתנו או שפנו אלינו בבקשה להצטרפות, ובהתאם יוצרים עימם קשר טלפוני על מנת לנסות ולעניין אותם בשירותינו.



עם קבלת פנייה זו הוסרו מספרי הטלפון של גב' ברוך מרשומות המחשב אצלנו ונרשמה הערה בולטת כי אינה מעוניינת, נכון למועד זה ועד ליצירת קשר מצידה בעתיד, בהתקשרות.



אני מודה לך שוב על פנייתך ל-yes.



לידיעתך, חברתנו מעמידה לרשותך בנוסף, מענה שירותי וזמין באתר האינטרנט שלנו, בכתובת: www.yes.co.il תודה .



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה