פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיקדון על ממיר נושא התלונה:
חיוט מיכאל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי 4 ממירים מחברת יס עם פיקדון מחברת יס בשנת 2001
כיום כשאני מבקש להתנתק מהם הם אינם רוצים להחזיר לי את הכסף על הפיקדון
התירוץ הוא שעבר הרבה זמן והם אינם יכולים להחזיר לי אותו
גם אם הפיקדון שלהם הוא 10 אחוז כל שנה מהמחיר ההתחלתי רק אחרי 10 שנים ניתן להוריד אותו ולא אחרי 8.
אני מצפה שיקזזו לי את ההחזר על הפיקדון
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 7.10.2009 בעניינו של מר חיוט.



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי מר חיוט הצטרף לשירותי yes ביום 29.10.2001. והותקנו בביתו 4 ממירים.

החל מיום 1.2.2002 חויב חשבונו של מר מיכאל חיוט בדמי פיקדון בסך 250 ש"ל לחודש לכל ממיר בארבע תשלומים שווים.



בהתאם לסעיף 2 ו' לנספח תנאי המבצע כל המפענחים שמחירם כלול במחירי המסלולים הם מפענחים אותם תחזיק בהשאלה וזאת כפוף להפקדת פיקדון בגין כל מפענח. הפיקדון על כל מפענח הינו בגובה 1025 ש"ח ("הפיקדון המקורי") . ללקוח המצטרף במשך תקופת המבצע יועמד סכום הפיקדון לכל מפענח הכלול במחירי המסלולים על גובה של 250 ש"ח בלבד (סכום המהווה הנחה של 75% לעומת הפיקדון המקורי). את סכום הפיקדון תוכל לשלם בתשלום אחד, או בארבעה תשלומים, בהתאם לבחירתך. אנו רשאים לנכות עד 10% מסכום הפיקדון המקורי בגין מפענח מושאל בשנה, או חלק ממנה . עם זאת, אנו ננכה 50 ש"ח לשנה או חלק ממנה מסכום הפיקדון לכל מפענח הכלול במחירי המסלולים אם תתחבר במהלך תקופת המבצע. סכום זה, של 50 ש"ח מהווה הנחה של 50% לעומת הסכום אותו אנו רשאים לנכות, כאמור.



בהתאם לסעיף 4.8 להסכם ההתקשרות מצוין כי במקרה שבחר הלקוח לשכור או לשאול את ציוד הקצה לפי הקבוע בסעיפים 4.5.4 ו- 4.5.5 לעיל, תהיה החברה רשאית לדרוש מהלקוח פיקדון כקבוע במחירון. סכום הפיקדון לא יעלה על שווי ציוד הקצה שסופק ללקוח. סכום הפיקדון יוחזר ללקוח לא יאוחר מתום 30 יום מיום שהוחזר ציוד הקצה לחברה וזאת בצרוף הפרשי הצמדה למדד ("סכום ההחזר") הפרשי ההצמדה יחושבו מן המדד שפורסם לאחרונה לפני הפקדת הפיקדון עם המדד שפורסם לאחרונה לפני החזרתו ללקוח. במקרה בו השאילה החברה ללקוח את ציוד הקצה, רשאית החברה לנכות עד 10% מסכום ההחזר בעד פחת של ציוד הקצה, לכל שנה או חלק ממנה, שמיום התקנת הציוד ועד השבת הציוד לידי החברה.



לאור האמור, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ינותק המנוי ולאחר ניתוק המנוי יערך הליך גמר חשבון אשר בו יוחזרו לחשבון המנוי דמי הפיקדון בתוספת הצמדה כדין וכן, יחויב חשבון המנוי בגין פחת פיקדון בסך 25 ש"ח בלבד לכל ממיר, לכל שנה או חלק ממנה, החל ממועד ההתקנה.



לאחר ביצוע הליך גמר חשבון אנו לא נעשה כל שימוש באמצעי התשלום אשר עדכנת ברשומות החברה.



ברצוני להודות לך על התקופה בה הייתם חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ואני מקווה כי נהנית ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים ומקווה כי בעתיד תבחר לחזור ולהימנות על קהל לקוחותינו.


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה