פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מ ח פ י ר ללקוח!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
המנוי שברשותנו היה בעבר על שמו של אביו של בן זוגי. עשרות טלפונים ואנרגיות ביזבזנו על מנת להעביר את המנוי על שמנו. בדרך היו עוד תקלות שקצרה היריעה מלהכיל כאן, בגינן קיבלנו פיצוי בדמות הזמנת סרטי דיוידי בוקס. אך למרבה הצער לא יכולנו להינות מהפיצוי, כי לא הצלחנו להזמין את הסרטים, כי המנוי נותר על שם האב.
לא מזמן עברנו דירה. מאסנו ביס וביקשנו להתנתק. לא כדי לזכות בהנחות או פיצויים. אלא כדי באמת לזכות בשקט נפשי. למותר לציין כי אז החברה עשתה באמת כל שביכולתה על מנת להשאיר אותנו כלקוחות, לרבות הבטחה כי המנוי יועבר על שמנו וכי שם האב לא יהווה עוד עבורנו מכשלה בעת זיהוי או הזמנת סרט.
לאחר שעברנו דירה התקינו לנו ממיר יס מקס במקום יס מקס HD. כדי לתקן טעות זו נאלצנו פעם נוספת לתאם עם טכנאי ולבזבז זמן. למותר לציין כי בעת החלפת הממיר נמחקו כל התוכניות שהקלטנו. לאחר כשלושה שבועות בערך שבק חייו הממיר החדש. שוב נאלצנו לתאם טכנאי וגם אז עם החלפת הממיר נמחקו כל התוכניותצ שהקלטנו. שנינו עובדים קשה ולא רואים כמעט טלויזיה בזמן אמת אלא רק תוכניות מוקלטות - וכך מצאנו עצמנו לפני החג עם ממיר ריק מתוכניות.
כמובן שכשהתקשרנו לחברת יס זה לא ממש הזיז לה והציעו לנו פיצוי של סרטים... סירבנו לקבלו. וראו איזה מזל שסירבנו. כי כשניסינו במהלך החג לנצל את הסרטים בהם פוצינו בעבר - שוב לא יכולנו לעשות זאת! ואתם בטח שואלים את עצמכם מדוע? כי המנוי לא על שמנו !!! וכי נציגת השירות לא הצליחה לזהות אותנו. לאחר מריבות וצעקות, כשסוף סוף הודיעו לנו שהסרט הוזמן, ציפינו בכליון עיניים לראותו, אך למרבה האכזבה הסרט לא הוזמן. כשהתקשרנו שוב, שוב החלה הסאגה מההתחלה... הנציגה לא הצליחה לזהות את המנוי ומסרה כי איו באפשרותה לסייע לנו. אפילו לא לקחת הודעה שנציג יחזור אלינו לאחר החג.
וכך נותרנו בחג, בלי תוכניות מוקלטות, בלי יכולת להזמין סרטים. אבל כן, עם חשבון בנק מרוקן לטובת יס - שמשום מה במקרה של תשלומים מצליחה לזהות אותנו מצויין.
מאסנו ביחס המחפיר הזה!!! לא יתכן שחברה צרכנית תתנהג ללקוחות שמשלמים לה ממיטב כספם באופן כה מחפיר, מזלזל, מעליב, משפיל, מבזה!
שתן הדומונופול עלה לכם לראש! שכחת מי נותן השירות ומי אמור לקבלו!!! והדגש הוא על אמור!!! כי אנחנו לא מקבלים אותו ולא מצליחים להינות מזה חודשים מהמנוי עליו אנו משלמים!!!
כספי, עלבון, סוג הנזק :
זיכוי עבור תשלום 3 חודשים אחרונים ושחרור ממחויבות, שתאפשר לנו להתנתק פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלתי בתודה את פנייתך מיום 22.9.09 ואני מודה לך על כך .



חברת yes עושה על שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד. צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארה גב' יחזקאל במכתבה ועל אי הנוחות שנגרמה., עקב מחיקת הקלטות ואי יכולת הזמנת סרטים.

בנושא תוכן מוקלט שנמחק במכשיר ה- yesMax,עקב שדרוג והחלפה לממיר HDyesMax לצערי לא ניתן להעביר תכנים מוקלטים ממיר לממיר כיון שכל ממיר לגופו .



באשר להקלטות השמורות על המכשיר, בנספח ההצטרפות לשירותי ה- yesMax בסעיף 7.3 מצוין:

" על אף ה אמור בסעיף 7.1 לעיל ,yes לא תהא אחראית בשום צורה או אופן לכל שיבוש בהקלטת שידור משידוריyes או לתוכן אשר יוקלט ויישמר על ידך ב -yesMax ומחיקתו ,כולו או חלקו ,מכל סיבה שהיא ,בין אם בתקופת האחריות ובין אם לאחר מכן ,לא תקים לך עילה לפיצוי. אין באמור בסעיף זה בכדי לגרוע מהוראות סעיף 5.6 לעיל".



בהתאם למידע שבידי ביום 25.3.09 התקבלה בקשתה לביצוע העברת בעלות ממר דימנז יעקב שעל שמו כיום המנוי, כאמור ביום 30.3.09 נשלחו טפסי העברת בעלות , הוסבר חתימה על טופס על מנת שנוכל לבצע בקשה זו. לצערי לא הגיע הטופס .

נשמח אם תפנה גב' יחזקאל אל שירות הלקוחות בטלפון *2080 על מנת שנוכל להעביר אילה שוב את הטופס אשר עליה להעביר אילנו לפקס שמספרו 08-6235923 .



לאור פנייתה זו ועל מנת להיטיב עם גב' יחזקאל הוחלט להעניק למינויה כמחווה שירותית הטבה הכוללת זיכוי עלות שירותי הצפייה לחודש אחד. הזיכוי יופיע בחשבונית חודש נובמבר 2009.



אני מאחלת לגב' יחזקאל ולבני משפחתה, הנאה מחוויה קולנועית גדולה מהחיים. הנני תקווה כי תמיד תרגיש חלק בלתי נפרד ממשפחת yes.





אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה