פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביס נושא התלונה:
גבע עמי שם/כינוי:
‏יום שני ‏21 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
היום ניהלתי שיחה עם נציגה של המחלקה "הבכירה" על כך שאני משלמת על ערוץ בייבי+ בעוד שהים העברתי ערוץ וראיתי שהערוץ הוחלף בערוץ לבית ולמשפחה!
לטענת הנציגה הם הודיעו על כך ע"י שליחת הודעה בממיר- עניתי לה שתשלח הודעת חיוב באותה הצורה ונראה מי ישלם להם!!
במהלך השיחה וניהול " משא ומתן" על דרך הפיצוי התגלה לי שהטבה שקיבלתי כאשר התחברתי ליס - היתה קיימת רק ל3 חודשים, בלי שהייתי מודעת לכך.
המנהלת לטענתה מוכנה לחדש לי את ההטבה לחודש נוסף מפני שהיא פיצתה אותי על הערוץ בייבי+= ביס אתה נדפק פעמיים גם לא מקבל את מה שמגיע לך וגם אם מפצים אותה - רק על טעות אחת! תבחר!
גם מבטיחים לך שמנהל יחזור תוך 3 שעות- בגדר חלום
עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 24.9.2009 בעניינו של מר גבע.



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 1.9.2009 ערוץ בייבי פלוס שהיה ערוץ המיועד להורים עבר שדרוג והפך להיות ערוץ "בית ומשפחה".
החל מה- 01.09.09 ערוץ בייבי פלוס משתדרג והופך להיות ערוץ "בית ומשפחה".
הערוץ ישלב תכנים עדכניים וחדשניים, פורמטים מיוחדים ותוכניות ריאליטי, יחד עם תכנים קלאסיים בנושאי בית, עיצוב, משפחה והורות. תוכן הערוץ יורכב ממבחר רחב של הפקות מקור, תוכניות מובחרות של יצירה ישראלית ותוכניות רכש ממיטב חברות ההפצה הבינלאומיות. בנוסף, כל התכנים ששודרו עד היום בבייבי פלוס יעלו גם בערוץ החדש- ויכללו 22% מתכני הערוץ.



מאחר וערוץ בייבי פלוס הוא ערוץ בחיוב נוסף כל לקוח יכול לבחור באם להמשיך לצפות בו או כפי שסוכם עם גב' גבע ביום 22.9.2009. כמו כן, ביום 23.9.2009 זוכה חשבון המנוי בגין חיוב הערוץ מיום 1.9.2009 עד 21.9.2009.



אנו מאחלים למשפחת גבע המשך צפייה מהנה ושנה טובה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה