פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חוזה לשנתיים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה יצרה עימי קשר נציגת שירות לקוחות של חברת YES ויידעה אותי כי המנוי שלי עומד להסתיים באוקטובר 2008 וכי באפשרותי לחדשו בעלות חודשית של 229 ₪ (לעומת 215 ₪ ששילמתי קודם לכן) ובהתחייבות לשנתיים. היות ולא הייתי מעוניין לשלם את התעריף המדובר ובעיקר לא הייתי מוכן להתחייבות לשנתיים ביקשתי כי לא ימשיכו את המנוי שלי. כעבור יומיים יצר עימי קשר נציג ממחלקת שימור הלקוחות של החברה והציע לי מנוי בעלות חודשית של 219 ₪ לשנה בלבד (והתחייבות לשנתיים כפי שנטען על ידי החברה כיום)- קיבלתי את הצעת הנציג ואכן חידשתי את המנוי- אציין כי לולא הייתי מקבל אישור מהנציג למנוי לשנה בלבד לא הייתי מסכים להצעתו מלכתחילה.
לפני כחודשיים נציגת שירות לקוחות יצרה קשר עם בת זוגתי,וציינה כי המנוי שלנו עומד להסתיים באוקטובר הקרוב וכי באפשרותנו לחדשו בעלות חודשית של 229 ₪. הנציגה התבקשה לפנות אלי היות ואני בעל המנוי ולברר עימי את הנושא. הבקשה מעולם לא בוצעה ולא יצרו כל קשר שנית בכדי לחדש את המנוי.
בתאריך ה- 14/9/2009 יצרתי קשר עם החברה על מנת לברר את העניין ולהפתעתי הרבה נאמר לי כי אני מחויב למנוי של שנתיים, זאת למרות שלא נתתי את הסכמתי המודעת להתחייבות זו בשום אופן בידיעה כי אינני יודי היכן אגור בעוד שנתיים.
ביקשתי ממחלקת קשרי לקוחות לקבל מהם אישור בכתב של חתימתי או הקלטה של השיחה המדוברת המוכיחים כי אכן התחייבתי למנוי של שנתיים.
לאחר מספר ימים הובא לידיעתי כי לחברה אין הקלטות של שיחות עם לקוחות מלפני שנה, אין חתימה שלי על שום מסמך המאשר שאכן חתמתי על חוזה לשנתיים. הדבר היחיד שיש זה התיעוד של נציג השירות מלפני שנה ובעצם זוהי מילה שלי נגד שלו- כמובן ש יס בשיא חוצפתה בוחרת שלא להאמין ללקוחות שלה ובעצם כך קוראת לי רמאי.
נכון לרגע זה ביקשתי מהחברה לנתק אותי מהמנוי לחלוטין תוך תשלום של קנס בגובה 399 ש"ח.
בתור חברה שעושה שמיניות באוויר בשביל לצרף לקוחות הייתי מצפה ליחס הוגן כלפיהם גם בהמשך הדרך אך כמובן שגם הפעם אכזבה גדולה בידי...
אשמח לקבל מענה הוגן
עמרי
עוגמת נפש סוג הנזק :
אישור ההתנתקות ללא כל תשלום קנס או לחלופין ביטול החוזה ל"שנתיים"- סיומו במועד באוקטובר 2009 פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 24.9.09 .



ביום 29.9.09 שוחחתי טלפונית עם חברתו של מר מאיר ובשיחה זו הוסבר אפשרות לניתוק המנוי

ללא דמי יציאה. נכון למועד מכתבי זה מנוי נשאר ללא שינוי.



כמו כן, התקבלה ביום 21.9.09 פנייה זהה ישירות ממר בן מאיר וקיבל את תגובתנו בהתאם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה