פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה וחיוב יתר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בחודש יוני, השנה, פנתה אלינו נציגת חברת יס בטלפון בנושא הארכת חוזה עם החברה.
תום תקופת החוזה היה ב16באוגוסט.
הבהרנו לנציגת השירות שאיננו מעוניינים להאריך את ההתקשרות עם החברה בתנאים שהיינו מחויבים אליהם עד כה,ומשלא התרצנו מהחלופות שהציעו לנו ביקשנו לנתק את השירות בתום תקופת החוזה לעיל.
עד כאן הכל טוב ויפה. למיטב הבנתנו לאחר ה-16 באוגוסט 2009 כבר לא נהיה יותר בין הלקוחות "המרוצים" של חברת יס.
אולם בחברת יס לא חשבו כמונו.
לאחרהתאריך המהולל בחודש אוגוסט בשנת 2009 הנהדרת,שלא פנו אלינו מ"יס"מספר ימים ממועד שחרורנו מעול זה
לאיסוף הציוד מביתנו,יזמנו בעצמנו שיחת טלפון למוקד שירות הלקוחות של החברה
והתברר לנו שלמרות שמועד סיום החוזה עבר,ולמרות בקשתנו שלא להאריך את השירות,ואפילו שהכל מתועד במחשבי העל של החברה לא יוכלו לנתק את השירות מיידית אלה אאלץ להמתין שלושה ימי עבודה נוספים שבמהלכם יחפרו לנו נציגים מטעם החברה עם כף במוח כמה טוב השירות וכמה חבל ,כי אם לא היינו עוזבים היינו מרוויחים משהו "בחינם",ואוליי בכל זאת.....לא רוצה אני אומר להם,לא ולא,רוצה להתנתק.
מיותר לציין כי "שירות" לא ניתן לקבל ב"יס",יחס סביר ותשובות לבעיות הם מושגים שלא נלמדים בקורס קצינים בחברה.יחס מזלזל ואטימות מוחלטת הם הכותרת התלויה מעל ראשי הנציגים.
לאחר שלושה ימים בהם חלמנו בלילות על פתרונות יצירתיים לסיים את הסאגה בשלום,נקבע מועד לאיסוף ציוד מביתינו בתאריך 17 לספטמבר,כחודש לאחר מכן!!! טוב נו הם עמוסים.
וכמו כן וידאתי מספר פעמים מול נציגת השירות כי המנוי מנותק ופה נסגר הסיפור,תודה שלום{ושלא תבואו לנו בחלום} ולהתראות.
ובכן,הפרת חוזה היה גם היה,ומה עם חיוב היתר?
לא סיימנו.
בימים אלו קיבלנו את חשבון האשראי ולהפתעתנו משהו ב"יס "החליט שלא סבלנו מספיק ולכן נחייב אותם על כל החודש ולגבי חודש הבא עוד נראה.
שיחות טלפון לחברה נפלו על אוזניים ערלות.
בחברת "יס" לא ניתן להגיע למנהל או לקבל תשובות מנציגות שירות,למרות הבטחות שמנהל יתקשר אלינו ,"אתם לא מנויים של החברה לכן לא ניתן לדבר עם מנהל-דברי נציגת חברת "יס",
הרי אנו כבר לא לקוחות שצופים רק משלמים.
החוק קובע כי לא ניתן להאריך תקופת שירות באופן אוטומטי ללא ידיעת הלקוח,
אנו רואים בחברת "יס" כעברינים אשר מצפצפים על החוק בישראל, וכמובן דורשים החזר כספי מזמן סיום החוזה ועד מועד החיוב האחרון.
ואוליי, רק אוליי משהו שם למעלה{לא בשמיים}יגרום לחברת "יס" לשלם איזשהו קנס בגין הפרות אלו.

תודה מראש


כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי עגמת נפש פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 6.10.09, בהמשך לפנייתה של הגב' רוזן בנושא סיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

מבדיקה מקיפה שנערכה ברשומותינו, במנוי היה מעודכן מבצע לשירותי צפייה שהסתיים ביום ה-15.8.09.

ביום ה-18.8.09 התקבלה במשרדנו פנייתה הראשונה של הגב' רוזן או מי מטעמה בבקשה לסיים את ההתקשרות מול yes. לאחר מס' שיחות מול נציגינו ביום ה-20.8.09 בשיחה מול נציגנו תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מבית הלקוחות ביום ה-17.9.09.



yes מאפשרת ללקוחותיה להמשיך ולצפות בשידורים עד למועד איסוף הציוד ועם החזרתו והשלמת תהליך סיום ההתקשרות מתבצע זיכוי בגין שירותי הצפייה נכון למועד של 48 שעות לאחר מועד בקשת הניתוק או לחלופין בהתאם למועד תום תקופת המבצע אשר היה במנוי כחוק וכדין.



במידה ולקוח מעביר בקשתו להסרת שירותי הצפייה מיידית עם בקשתו לסיום ההתקשרות הפעולה מתבצעת.



במקרה דנן, ביום ה-20.8.09 התקבלה בקשתה של הלקוחה להסרת שירותי הצפייה, שירותי הצפייה במנוי הוסרו ביום ה-25.8.09 לרבות החיוב בגינם ובוצע זיכוי בגין החיובים החל מיום ה- 15.8.09 (מועד תום תקופת המבצע).



כחודש לאחר השבת ציוד הקצה לחברתנו (בכל תחילת חודש) נערך תהליך גמר החשבון הסופי וכל יתרה באם תעמוד לזכות הלקוחה במנוי תוחזר לחשבונה באמצעות אמצעי התשלום אשר היה מעודכן במנוי.





בברכה ,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה