פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת מחירים שערוריתית נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/7/2005 תם מסלול בן שנתיים שהיה לי בחברת YES.
בררתי לגבי מחירים ותוכן ב-HOT ולאחר מכן , בתאריך 22/7/2005, חזרתי ל-YES וקיבלתי הצעה מנציגת שירות בשם יסמין.
המחיר שהיא הציעה לא נראה לי.
ציינתי לה במפורש אינני מעונין בעוד חבילות ועוד הטבות אלא במחיר זול עבור כל העיסקה איתם.
לאחר דין ודברים ובדיקה לטענת יסמין עם נציגה בכירה יותר ולאחר שהודעתי להם שאם לא אקבל הצעה שתעניין אותי אעבור למתחרים סיכמנו על התחייבות לעוד שנה לחבילת בסיס ועוד 3 חבילות תוכן במחיר של 204 ש"ח, כאשר אני חוזר ומקשה לגבי המחיר ויסמין עונה לי שהיא מתחייבת שזה מחיר סגור לשנה.

וראה זה פלא, מעשה קסמים, החל מלפני כחודשיים אני רואה את חשבוני מחויב ב - 213 ש"ח לחודש.
התקשרתי היום, 6/12/2005 לחברת YES לברר את פשר החיוב.

ענתה לי נציגת שירות בשם רינת, והתחילה להסביר לי שבוצע "עדכון מחירים" לחבילת הבסיס, ו"תנסה להבין את הצד שלנו..." וכו'.
כל ניסיונותי להסביר לה שהתחייבו בפני טלפונית למחיר לא עזרו.
ביקתי לדבר עם מישהי בכירה יותר וקיבלתי את... יסמין שהזדהתה כנציגת שירות בכירה, איתה דיברתי לבועד סגירת העסקה האחרונה ביולי 2005.

גם היא כמובן ביקשה שאבין אותם ושיש להם אילוצים והם לא יכולים לעדכן מחירים לכל לקוח במועד אחר בגלל התחייבויות שונות (דבר שניתן לביצוע בשני קליקים בוודאי בתוכנת הניהול שלהם).

כל נסיונותי להזכיר לה את שיחתנו בה ביקשתי מפורשות מחיר טוב יותר בחודש יולי נתקלו בתשובה שהיא סידרה ליהנחות טובות יותר בחבילות התוספות השונות ולא מחיר כולל, למרות שחזרתי וציינתי בפניה שכל מה שדיברנו עליו היה "מחיר כללי" ושהיא התחייבה בפני טלפונית למחיר.
הטעות שלי בזמנו היתה שלא ביקשתי לחתום דרך פקס על העיסקה.

ואז ניסיתי טקטיקה שונה, ביקשתי ממנה למצוא את הקלטת השיחה שלנו, מאחר ויש הודעה שאומרת שהשיחות מוקלטות ברובן או כולן.
היא ענתה(כמה לא מפתיע) שלא בטוח שניתן למצוא את השיחה.

ביקשתי לדבר עם מישהו או מישהיא מעליה, כי ראיתי שיחתנו לא תוביל לכלום וקיבלתי את מורן שהזדהתה כמנהלת מוקד שירות הלקוחות.

וגם איתה עלה שלב ההזדהות עם YES ושאני צריך להבין אותם וכו'.
וגם היא מאוד השתדלה לשכנע אותי שזה המחיר הזול ביותר שניתן לתת ושהיא מוכנה לפצות אותי בעוד חבילות תוכן (שאינני רוצה בהן ושחזרתי וציינתי זאת גם בפניה).

היא גם ציינה בפני שבחוזה במקורי מלפני שלוש שנים כתוב היה שמותר להם לפי חוק (!?!?!) לבצע עידכוני מחירים מידי פעם למחיריהם ושחתמתי על מסמך כזה (מה שלא זכור לי כלל ועיקר ואין לי עותק ממסמך כזה).
כשניסיתי להסביר לה שגם התחייבות טלפונית של נציגה שלהם למחיר כולל של 204 ש"ח היא חוזה טלפוני ושהם מפרים חוזה היא ענתה לי שלא כך הם פני הדברים.
ניסיתי שוב ואמרתי שבגלל שהם מפרים חוזה אני לא רואה את עצמי מחויב להם יותר ואשקול את צעדי להתנתק מהם משום שאינני מוכן שיכניסו לי יד לכיס ויקחו לי כסף ללא רשותי.

גם שציינתי בפניה שאני מתכוון לפנות לעיתונות, עוררה תגובה זו שלי התעלמות ואדישות כללית של "תעשה מה שבא לך".

כל השיחה הזו ארכה היום כשעה שלמה (בזמן שהייתי בפקקים בדרך למרום עבודתי).

השיחה נסתיימה כאשר מורן מצרה על כך שלא הגענו להסכמה ושלא הייתי מוכן לקבל את הסבריה, ומצידי כשהודעתי לה שאפנה לכל גורם אפשרי על מנת לעורר נושא "גנבית הכספים" הזאת.

עלי לציין שאנשים שעובדים איתי במקום עבודתי סיפרו גם הם על מקרים זהים בהחלט של תשלום יתר שנגבה מהם לאחר שסיכמו על מחירי מנוי מסוימים וגילו להפתעתם שהמחירים עלו ללא שיידעו אותם על כך.

אנשים אלה יהיו מוכנים להעלות את סיפורם בפני העיתונות ובפני מי שיהיה צורך.

יש גבול!!! YES וכנראה גם HOT נהפכו לקרטל שעושה ככל העולה על רוחו בכספי המנויים, מושיט יד לכיסם ולוקח ככל הניתן ביודעם שאין לציבור לאן לפנות לפתרונות חלופיים.

מדוע הממונה על ההגבלים העסקיים עוד לא עלה על נושא זה? אולי כדאי באמצעות העיתונות לעורר אותו מתרדמתו.
הרי זהו קרטל לכל דבר. אז מה עם מדובר בשתי חברות שונות? הן הרי עושות יד אחת בנושא זה.
כספי סוג הנזק :
החזרת מחיר החבילה למחיר אותו התחייבה נציגת "יס" טל פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה