פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר תשלום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/9/05 הגיע נציג מכירות של חברת yes חתמנו על חוזה שהחל מתאריך 10/10/05 אנחנו נעבור מ-hot ל-yes, ובמקביל הובטחו לנו 3 סרטים כמתנה והם יידאגו להודיע ל-hot לגבי הניתוק.בתחילת חודש 11/05 התחוור לי שחב' hot ממשיכה לחייב אותי ובמקביל גם חב' yes כאשר פניתי ל-hot לברר מדוע הם מחייבים אותי מה שהנציג אמר לי שרק ב-1/11/05 yes שלחה להם את הטופס לגבי הניתוק. פניתי ל-yes ואמרתי להם שחב' hot מחייבת אותי בגלל טעות של yes ודרשתי את התשלום המגיע לי בגלל טעות שלהם של yes.
hot חייבו אותי 161.90 ש"ח מ-10/10/05 עד 3/11/05 , yes חייבה אותי במקביל 146.58 ש"ח מ-10/10/05 עד 31/10/05. עפ"י נציג שרות של חב' yes הם טוענים שמגיע לי החזר בסך 117 ש"ח בלבד וזאת לאחר שיחתם עם חב' hot.
פניתי שוב לחב' hot ומה שהנציג אמר לי שהם לא נתנו שום סכום לחב' yes.
הזמנתי סרט דרך yes כפי שהובטח לי כמתנה במעמד החוזה שעשינו, אחרי מס' ימים קיבלתי מכתב מחב' yes שהם מחייבים אותי בתשלום על הסרט שהזמנתי
שוב פניתי אליהם וכרגיל הם אמרו שהם יזכו אותי בתשלום הבא.
הסכום שחב' yes החזירה לי לגבי טעות שלהם עם חב' hot רק 117 ש"ח.
אני מבקשת שמישהו יעזור לי על כל הטירטורים שעברתי ואני עדיין עוברת
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה