פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס יציאה כפול על התנתקות לפני תום התחייבות נושא התלונה:
יהודה אלי ומיטל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏08 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
צפת כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ-4 חודשים התחברנו לחברת YES במסלול משולב של טלויזיה+אינטרנט באמצעות סוכן שהגיע אלינו הביתה.
נאמר לנו ע"י הסוכן (שכבר לא עובד בחברת YES) שאנו מחוייבים לשנה ואם נתנתק לפני תום הזמן נשלם קנס של 300 ש"ח.
כך נאמר לנו גם ע"י מוקדנים בשרות הלקוחות.
בשבוע שעבר התחברנו ל-HOT ע"י סוכן שהגיע אלינו הביתה.
ב-8/12/05 התקשר אלינו נציג מקשרי לקוחות של YES ואמר שבנוסף לקנס של 300 ש"ח יש לנו קנס נוסף של 400 ש" בעבור האינטרנט.
לא ראינו באף מקום ואף חברה שיש קנס כפול על מבצע משולב שהתחברנו אליו.
לדברי הנציג הוא טוען שיש לו מסמך שאני חתום עליו בעוד שלי אין העתק של מסמך כזה וגם איני זוכר שחתמתי על מסמך כזה. לדבריו אם נתנתק לפני הזמן ניקנס בסכום של 700 ש"ח.
כאשר החלטתי להתחבר לכבלים היה ידוע לי שיהיה עליי לשלם את סכום דמי היציאה בסך 300 ש"ח בלבד וקיבלתי זאת בהבנה.
איני חושב שמן הראוי לאור הכתוב לעיל שעליי לשלם סכום נוסף של 400 ש"ח שלדעתי חברת הלויין דורשת אותו ממני במרמה.
כאשר אמרתי לנציג שאני אפנה הלאה עם תלונה זו הוא פשוט צחק לי בפנים, דבר שגובל בחוצפה ואינו ראוי להישמע מפי נציג בכיר או נציג כלשהו המשרת לקוחות.
כספי סוג הנזק :
ביטול סכום הקנס הנוסף של 400 ש"ח. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה