פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים מיותרת ומתן שירות גרוע!!! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בערב שישי ה-9/12/05 בשעה 22:00 הזמנו בביתנו בעלי ואני סרט מה-d.v.d box (שירות הזמנת סרטים של YES) לאחר כחצי שעה קרתה תקלה בטלויזיה בביתנו והתקשרנו לYES על מנת שיפתחו לנו את הסרט גם בממיר השני שקיים בבית, לאחר המתנה מייגעת של 8.5 דקות לנציג שירות (ראו דוגמא חברות אחרות שדואגות שהלקוחות לא ימתינו יותר מ-3 דקות ) שייענה לנו ענתה נציגת שירות שהתירוץ שלה היה שיש עומס רב על המערכת ולכן כל לקוח ממתין הרבה זמן על הקו לקוח שממתין כל כך הרבה זמן על הקו ממש לא מעוניין לשמוע תשובה שכזו!!! כמו כן בואו נבהיר דברים מדובר היה בשעה 23:15 בלילה ולא בשעת בוקר עמוסה. לאחר שהבהרתי לנציגה את שקרה ביקשתי ממנה לפתוח לי גם את הממיר השני שקיים בבית לצפייה בסרט שכבר הוזמן, נציגת השירות טענה כי בעצם מה שאני מבקשת זה להזמין שוב את הסרט ניסיתי להבהיר לה שזה ממש רחוק להיות ממה שאני מבקשת כי מה שאני רוצה זה בסה"כ לפתוח את הסרט גם בממיר הנוסף שקיים בבית פעולה פשוטה שבטוחה אני שבלחיצת מקש אחת היא יכולה לבצע דרך המחשב שלה, לאחר שניסיתי להבהיר לנציגה (ללא הועיל עלי לציין) היא פתאום אמרה שמה שבעצם קורה הוא שלנו אין במנוי אפשרות להזמין סרטים דרך הטלפון ,דבר מוזר ולראשונה שמעתי עליו מכיוון שאני ממש לא חתמתי על חלק כזה בהסכם ביני לבין YES כך שאין לי מושג מהיכן זה הגיע , וכדי לפתוח לי את הממיר השני אני אצטרך להוסיף עוד 5 שקלים על הסרט, או לחילופין אם אני רוצה אני יכולה להתקשר ולהזמין את הסרט מחדש דרך המענה הקולי ולא דרך נציג שירות ולא אצטרך לשלם עוד 5 שקלים אלא רק על הסרט, עלי לציין שבחוצפה שכזו לא נתקלתי עדיין ב-YES אנחנו מנויים כבר כ-5 שנים ב-YES וטרם נתקלתי בחוצפה ובאטימות שכזו, הסברתי לנציגה שאנחנו ממש באמצע הסרט ואחרי שכבר המתנתי 8.5 דקות עד שהם ענו לי עכשיו אני צריכה את כל התהליך לבצע שוב דרך המענה הקולי וכבר אני אפספס את רוב הסרט!!! לא ניתן להבין עד כמה החוצפה ועד כמה תאווי בצע יכולים להיות ב-YES כבר הזמנתי את הסרט כבר שילמתי עליו 18 ש"ח מדוע אני צריכה לשלם עוד 5 שקלים עבור פתיחתו בממיר נוסף מדוע???? אין לי ולו את היכולת להבין את החוצפה מכיוון שפעולת פתיחת הממיר השני בטוחתני היא שניה אחת בלחיצה על מקש במחשב מדוע הלקוח צריך לשלם על כך עוד כסף????נציגת השירות לא ממש הבינה למה אני כל כך כועסת ועל מה בדיוק, כמובן שאני לא מצפה ממנה להבין מכיוון שהיא רק ממלאה אחר הוראות שנתנו לה, עליי לציין שלפני כמה חודשים ה"שרות" הזה של YES לא עלה כלל כסף ואת הממיר השני פתחו ללא כל עלות נוספת , כנראה שאנחנו לא משלמים מספיק כסף ל-YES שהחליטו שם שעל כל "שרות" שהם נותנים ללקוח הם יגבו כספים!!!! עלי שציין שדרך המענה הקולי של הזמנת סרטים אין דרך או לפחות שום חלק במענה שמכוון אותך על מה להקיש על מנת לפתוח את הממיר השני שקיים בבית וניתן רק להזמין מחדש את הסרט, דבר שממש לא רצינו לעשות מכיוון של-YES לא מגיעים פרסים נוספים על האטימות ותאוות הבצע שלהם וכמובן שאת המשך הסרט לא הצלחנו לראות .
אין דרך לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה לנו באותו ערב מחברת YES אנחנו מנויים כל כך הרבה זמן בחברה זו ועדיין לא נתקלנו בכזה דבר!!! פשוט בושה!!!
מחברה כל כך טובה הפכתם להיות פשוט חברה גרועה עם שירות גרוע!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה