|
|
|
|
|
|
העלאת מחיר ללקוחות בהתחייבות מראש |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בפעם השניה השנה מעלה YES את המחיר ב5% כל פעם, גם ללקוחות המחויבים לתקופת התחברות. אני כלקוח המחויב לשנה לא יכול להתנתק ללא קנס ומצד שני YES לא מחויבת לכלום ומעלה מחירים כרצונה.
מה ערך ההתחייבות אם אינה הדדית.
תשובתם של YES שהתחייבותם היא לגבי גובה ההנחה ולא למחיר היא מגוחכת ואינה מקובלת בשום מקום אחר. ואם אכן הדבר שיעלו גם את גובה ההנחה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לכבד התחייבות עד הסוף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|