פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק נושא התלונה:
גרניט מלכה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
החרוב 8, תמרת כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
קיבלנו מכתב הדורש תשלום בעבור הממיר, למנוי שנותק לבקשתנו לפני זמן רב.
מיד לאחר קבלת המכתב (הראשון מסוגו) יצרנו קשר עם נציגי Yes, ותואם ביקור של איש שירות על מנת לקחת את הממיר.
למרות תיאום הביקור, ועל אף שהממיר נמסר לנציג Yes, נשלח מכתב ע"י עו"ד שפירא בתביעה לכסף + דמי טיפול עו"ד.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה