חיוב לא מוצדק |
נושא התלונה: |
גרניט מלכה |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
החרוב 8, תמרת |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
קיבלנו מכתב הדורש תשלום בעבור הממיר, למנוי שנותק לבקשתנו לפני זמן רב.
מיד לאחר קבלת המכתב (הראשון מסוגו) יצרנו קשר עם נציגי Yes, ותואם ביקור של איש שירות על מנת לקחת את הממיר.
למרות תיאום הביקור, ועל אף שהממיר נמסר לנציג Yes, נשלח מכתב ע"י עו"ד שפירא בתביעה לכסף + דמי טיפול עו"ד.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|