פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום על ביטול חוזה למרות שהניתוק בוצע ע"י יס. נושא התלונה:
בן מרגי אלי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏06 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ב 06/10/05 הודעתי לחברת YES על רצוני לסיים את החוזה עקב חסימת הערוצים על ידם .
חסימת הערוצים לטענתם באה עקב אי הסדרת אמצעי תשלום בזמן למרות שיש ברשותי קבלה על תשלום החוב בזמן.
ההחלטה להתנתק משירותי החברה באה בעקבות הזלזול לו זכינו אני ואישתי כאשר התקשרנו לברר מדוע אין אנו יכולים לצפות בערוצים.נציג השירות סרב לדבר איתנו וטען כי החוב שלנו ע"ס של 219 ש"ח הועבר למחלקה המשפטית ולכן אין מי שיטפל בנו והפנייה תהייה מאחד ממשרדי עורכי הדין שהחברה מעסיקה.
מיותר לציין כי הייתי לקוח של החברה במשך חמש השנים האחרונות ו"נהנתי" מהייחס לו זכיתי בניתוק המכוער .
כאן מגיע הפאנצ ליין והיום קיבלתי ליידי חשבונית ע"ס של 432.47 ש"ח עקב ביטול חוזה!!! אין לכן בושה אתם מנתקים אותי ואני ביטלתי חוזה?
ולכן אני פונה בדרך ראשונית זו על מנת שתבטלו את החשבונית ונסיים את הסאגה הזאת.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 21.12.05, בהמשך לפנייתו של מר אלי בן מרגי בנושא חיוב החזר עלות הטבת מבצע עם סיום התקשרותו מול חברתנו אבקש להשיב בנושא. תגובה:
בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושאים אותם העלה מר בן מרגי למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.

בחודש יולי 2005 התקבלה בחברתנו הודעה מחברת האשראי כי אמצעי התשלום במנוי של מר בן מרגי מבוטל. החל מחודש זה ועד לחודש אוקטובר 2005 פנו נציגינו מספר רב של פעמים למר בן מרגי להסדרת תשלומים שוטפים ואמצעי תשלום תקין למנוי.


חשוב לי להדגיש ולציין שעל הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו לחברה, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת החברה, קיום תנאי זה הוא הכרחי והינו באחריות הלקוח.

במידה ואין אמצעי תשלום תקין המעודכן במנוי אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם ההתקשרות בין חברת yes ללקוח.

אבקש לציין כי הדרך לתשלום באמצעות שוברים או במזומן אינה הדרך המקובלת בחברתנו אלא כאמצעי זמני בלבד, אפשרות זו ניתנה למר בן מרגי לפנים משורת הדין במשך חודשיים בלבד.

על הלקוח , בכפוף להסכם ההתקשרות עם החברה, לדאוג לאמצעי תשלום תקין במערכת מסוג הוראת קבע או כרטיס אשראי.

ביום ה 2.10.05 בשיחה מול נציגנו הובא לידיעתו של מר בן מרגי כי באם לא יסדיר אמצעי תשלום תקין למנויו עד ליום ה- 6.10.05 יוסרו שירותי הצפייה מהמנוי. אמצעי התשלום לא עודכן ושירותי הצפייה הוסרו במועד זה.

עם סיום התקשרותו של מר בן מרגי מול חברתנו חוייב מנויו בהחזר עלות הטבת מבצע שהיה מעודכן במנויו באותה עת.

חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות טובים במיוחד, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסויימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרף מר בן מרגי ביום ה- 25.4.05 , מתחייב הלקוח להשארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 12 חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחוייב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה".
כדי להעמיד דברים על דיוקם החזר עלות ההטבה במקרה הנדון הינו: 397.27 ש"ח.

בהתאם למתועד ברשומות מערכת yes, בשיחה שנערכה בין נציגה מטעמנו לבין מר בן מרגי בסמוך למועד שלעיל, אישר מר בן מרגי את הסבת המנוי לתנאי תכנית אישית, המזכה אותו בהטבות משמעותיות במחירי חבילות הצפייה שבחר, וזאת כנגד התחייבותו המפורשת להשאר מנוי על שרותי החברה לתקופה מוגדרת.
ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת, לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הינם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה.
בתאריך 22.5.05 נשלח נספח מבצע הכולל את כל תנאיו (לרבות סעיף ההתחייבות והחזר עלות ההטבה) לביתו באמצעות הדואר.
צר לנו כי מר בן מרגי בחר לסיים את התקשרותו מול חברתנו ונשמח אם בעתיד יבחר לשוב ולהמנות עם קהל לקוחותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה