פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני התחברתי לחברת YES באוגוסט 2005
כשהתחברתי לחברת YES הובטח לי מסלול מיוחד בטענה שיש לחברה שבה אני עובד הסדר מיוחד עם YES מה שקרה בפועל אותו סוכן שהחתים אותי על הטפסים עשה סוג של קומבינה ושינה את הטפסים. נכון שבפועל ניתן לי מסלול זול יותר יחד עם זאת אני לא מעוניין להשאר בחברה שמתחמנת לקוחות כדי להתחבר אליה בנוסף אני גר בשכירות ועכשיו אני עובר דירה ובעל הבית שלי לא מוכן להתקין YES בבית שלו חברת YES מערימה עלי קשיים ובנוסף אומרים לי שבעל הבית צריך ליצור איתם קשר לשלוח אליהם בפקס שהוא אכן בעל הבית וזה יוצר לי בעיות
אני לא מעוניין להיות לקוח של חברת YES משום שזו חברה לא אמינה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לנתק אותי מחברת YES ללא דמי יציאה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
בברכה חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברתyes מיום 25.12.05, בהמשך לפנייתו של מר לוי בנושא מבצע המעודכן במנויו ובנושא חיוב החזר עלות הטבת מבצע אבקש להשיב בנושא. תגובה:
בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושאים אותם העלה מר לוי למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות טובים במיוחד, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסויימת.

במועד הצטרפותו של מר לוי לחברת yes הוצע לו ע"י נציגנו מבצע מוזל ואטרקטיבי המיועד ללקוחות חדשים הנמנים עם עובדי חברת "בזק", מר לוי הציג בפנינו תעודת עובד חברת בזק ( צילום התעודה קיים ברשותנו ), קיבל לידיו את נספח תנאי המבצע ואישר אותו בחתימתו לרבות כל תנאיו כולל התחייבות הלקוח להישאר מנוי על שירותינו לתקופה בת 24 חודשים.

במידה ומר לוי אינו נמנה עם עובדי חברת "בזק" ובמידה ונציג המכירות של חברתנו היה מודע לעובדה זו ופעל שלא כדין עדיין זכה מר לוי להינות ממבצע מאד מוזל ואטרקטיבי.

חשוב להדגיש כי בחודש אוקטובר 2005 שוחח מר לוי עם מנהל מכירות בכיר בחברתנו בנושא הנדון וקיבל אישור מגורמים בכירים בחברתנו להישאר במבצע הנדון למרות טענתו שאינו נמנה עם עובדי חברת "בזק" .

באשר לנושא מעבר הדירה, חברת yes מחויבת בזמן מעבר הדירה לבצע את ההתקנה בכתובת החדשה ולדאוג שהלקוח יקבל את שירותי הצפייה בדירה. במידה ולא ניתן להתקין את התשתית בדרך המקובלת אנו כמובן מציעים כל פתרון אפשרי וחלופי להתקנה במידת האפשר.

במקרה הנדון אין כל מניעה טכנית מצד חברתנו לביצוע ההתקנה.

לאור טענתו של מר לוי כי בעל הבית אליו הוא עובר מסרב לאשר התקנה של תשתית הלווין בנכס שלו, נערך שיקול מול גורמים בכירים בחברתנו והוצע למר לוי, באופן חריג ולפנים משורת הדין כי באם ימציא בפנינו חוזה שכירות שלו בכתובת החדשה והצהרה של בעל הנכס שאינו מאשר התקנת התשתית חברתנו תשקול באשר לנושא חיוב החזר עלות ההטבה בסיום התקשרותו מולנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה