פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת מחיר נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסביביות חודש אוגוסט 2005 הוסכם טלפונית ביני ובין "יס" על עלות כוללת של 5 חבילות +אנטרנט (ספק+חיבור) בסך של 260 ש"ח וכן 3 ממירים ללא תשלום . הובהר לי ע"י נציג "יס" כי חלה עלי התחייבות לשנה שאם לא העמוד בה אני צפוי לקנס.
בחודש האחרון קבלתי חשבון יקר יותר ב-10 ש"ח ולכשפניתי ל"יס" ניסו להתחמק מקטע ההתייחבות שלהם לשמירת מחיר וועל כך שלא יישעו אותי קודם לייקור במחיר. הם כמובן ניסו לספר לי ששלחו לי הודעה דבר שהוכך כלא נכון
ונציג מטעמם ניסה לדל אותי ב- 5 סרטים חינם והודיעלי כי הפעם הם מתחיבים לא לשנות מחיר
מתוך עיקרון לא הסכמתי היות וזו כבר הפעם השנייה שאני נתקל בסוג כזה של "חרטה " מצד חברת "יס" והודעתי להם כי הסכמים יש לכבד אבל נציכ מטעמם החליט להתעלם מכך
נ.ב: במעמד ההסכם השנתי של חודש אוגוסט טענתי בפניהם כי היות ולפי ההסכם שלושת הממירים ניתנים בחינם והיות ואני בעבר שלמתי פיקדון עבור אחד מהממירים אני רוצה הקפאה של הורדת הפחת בשנה. תחילה אמרו לי שהם לא נוהגים לעשות זאת ולא מגיע לי . כשהתעקשתי אמרו לי שאני צודק אבל עד היום לא קבלתי כלזיכוי
לעזרתכם אודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes. שם ותפקיד:
קיבלנו בתודה את פנייתך בעניינו של מר חיים גורביץ. מבדיקה שנערכה, להלן התייחסותנו. תגובה:
חשוב לי ליידע אותך, כי כדי שנוכל להמשיך ולהעניק ללקוחותינו את חווית הצפייה הטובה והמגוונת ביותר, אנו נאלצים לעדכן את המחיר של חבילת הבסיס שלנו, בעיתוי הנוכחי והחל מיום ה- 1.11.05.



עדכון התעריפים נעשה בהתאם להסכם ההתקשרות של חברתנו למול לקוחותיה, לפיו על החברה לדווח ליו"ר המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין על שינוי המחיר כאשר בהעדר התנגדות מצדו השינוי נכנס לתוקף ולאחר מתן הודעה אלקטרונית ללקוח שבעה ימים מראש.



אציין כי חברת yes עושה ותמשיך לעשות מאמצים רבים על מנת לשמור על חדשנות מתמדת , גיוון הערוצים, איכות הצפייה והשידורים תוך שיפור חווית הצפייה של כלל הלקוחות, גם בעידן זה. חברתנו תמשיך לרכוש את הסדרות העדכניות ביותר והטובות ביותר בטלוויזיה, ברכישת הסרטים המובילים ביותר תוך הענקת שרות איכותי ומקצועי ללקוחותיה.



חברת yes מציעה מגוון של מבצעים ללקוחותיה. המבצעים השונים, מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים. אציין כי לכל מבצע ישנם נספחים משלו המכתיבים תנאים והטבות שונים ומחויבויות בסיסיות מצד הלקוח והחברה גם יחד.



בהתאם לרשומות החברה, ביום ה- 17.8.05 הצטרף מר גורביץ, בהתאם לבקשתו, למבצע ייחודי ללקוחות קיימים להלן, SK8*. אבקש לציין, כי תנאי התוכנית מזכים אותו בהטבה משמעותית במחיר שירותי התוכן של חברת yes לתקופה בת שנים עשר חודשים. (* בכפוף לתנאי נספח המבצע).



המבצע האמור מזכה את מר גורביץ לצפות במהלך שנים עשר החודשים הראשונים ממועד הצטרפותו למבצע האמור ברכישת חבילת הבסיס במחירה כפי שיקבע מעת לעת במחירון החברה, מסלול Choice לבחירה תמורת תשלום חודשי מופחת של 47 ₪ בלבד. סך הכל נכון למועד הצטרפותו הסתכמו דמי המנוי בתשלום חודשי מופחת של 232 ₪ בלבד*.



המבצע כולל עד 3 ממירים ללא תשלום לתקופת המבצע והוענק למר גורביץ כנגד התחייבותו המפורשת להישאר מחובר לשידורי החברה לתקופה בת 12 חודשים. כמו כן הובהר מפורשות כי במידה ויסיים התקשרותו עם חברתנו בטרם עברו 12 חודשים מיום הצטרפותו למבצע יחויב חשבון מנויו בגובה עלות ההטבה, סך 399 ₪*.



בנוסף ,במהלך תקופת המבצע יהנה הלקוח מגלישה באינטרנט המהיר בתשתית ADSL (ללא ספק הגלישה) באמצעות בזק במהירות הורדה של עד KB750.



אבקש לציין כי ביום 9.8.05 בטרם עדכון המבצע האמור נשלח בפקס לבקשתו נספח המבצע האמור, המפרט במלואו את כל תנאיו.



בהתאם לסעיף 1.ה' לנספח המבצע האמור, הובהר מפורשות כי "המחירים תקפים ליום ההצטרפות, המחירים ומדיניות הציוד כפופים לשינויים בכל עת". כמו כן בסעיף 2.א' הובא לידיעתך כי "התנאי להצטרפות לתוכנית זו הנו רכישת חבילת הבסיס במחירה כפי שייקבע מעת לעת במחירון החברה".



חשוב לי להדגיש כי חברת yes שמרה על תנאי ההטבה שהוענקו למר גורביץ, המתבטאת בהנחה בגובה המסלול מעבר לחבילת הבסיס אשר נשארת בעינה, על כן יכול מר גורביץ להמשיך ולהנות ממגוון התכנים ההולך וגדל אותו משדרת yes, בהתאם לתנאי המבצע האמור.



אבקש להוסיף ולומר כי עם פנייתו של מר גורביץ לראשונה בנושא הנדון, הוצע לו ע"י נציגנו מבצעים ייחודים בעלויות מופחתות והטבות אטרקטיביות, המוענקים כיום ללקוחותינו הקיימים.



בהתאם למידע שבידי, בשיחה שביצע מר גורביץ עם נציגנו ביום 14.12.05 הודיע מר גורביץ על החלטתו לסיים התקשרותו עם חברתנו, על כן תואם למולו מועד לאיסוף ציוד הקצה של חברתנו ביום 29.12.05.



בהתאם לנספח המבצע רשאית חברתנו לנכות מחשבון מנויו של מר גורביץ 399 ₪ בגין החזר עלות ההטבה, יחד עם זאת לפנים משורת הדין וכמחווה שירותית הוחלט על ידי חברתנו שלא לחייבו בעלות זו.



בנושא החזר פחת בגין פקדון, אציין כי מבדיקתי עולה כי אכן הובטח לו האמור בעת שיחתו עם נציגנו מיום 8.8.05 . בהתאם לרשומות החברה לא בוצע ההחזר בגינו, על אף הסיכום עמו, ועל כך התנצלותנו הכנה.



לאור החלטתו של מר גורביץ לסיים התקשרותו יבוצע החזר הפחת לאחר איסוף הציוד בחשבונית גמר חשבון, המונפקת כ - 30 יום לערך לאחר איסוף ציוד הקצה מביתו.



פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה