פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחת טכנאי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב !
לפני כשבועיים עברתי לספק YES מHOT .
הבחור שהחתים אותנו היה מאוד נחמד דודו בן-חמו .
הבטיח לנו כרטיסים למופע שיר נולד ונעלם...
לפי דבריו כצו'פר יתן לנו כרטיסים ולא קיבלנו כלום ..הציג את הנ"ל כהטבה אם נעבור למרות שיחות חוזרות ונשנות לבחור הוא לא חזר אלי בתשובה ולא עם הכרטיסים .
כמובן שהנ"ל לא מה שגרם לנו לעבור לYES אך היה עוד צו'פר שעזר לנו בהחלטה כיוון שיש לנו ילדה קטנה .
הבטחה שלא קויימה סוג הנזק :
קיום הבטחות /פיצוי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes . שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 28.12.05, בהמשך לפנייתו של מר גיל מזרחי בנושא הבטחת נציג מכירות להטבה הכוללת כרטיסים למופע "שיר נולד" אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתו. תגובה:
אביע התנצלותי על הרושם שיצרנו אצל מר מזרחי בנושא השרות ללקוח ועל העיכוב בטיפול בפנייתו.

עם קבלת פנייתך נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנוי ולמול מנהלי המכירות של חברתנו.



הטבת הכרטיסים למופע אכן הובטחה ע"י נציגנו כשלצערי הנציג סיים את עבודתו בחברתנו בסמוך למועד הצטרפותו של מר מזרחי ועקב אי הבנה לא העביר את הכרטיסים במועדם.



עם קבלת הפנייה הועברו הכרטיסים ע"י מנהלו של הנציג לידי מר מזרחי ביום ה- 2.01.06.



בנוסף הוענקה הטבה למר מזרחי כמחווה שרותית, הכוללת אפשרות להזמנת שני סרטי דיוידי בוקס ללא תשלום (לא כולל סרטי ארוטיקה והזמנות כדורגל) ובתוקף לשימוש לשנה החל מיום פנייתו לחברתנו.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה