YES |
שם ותפקיד: |
קיבלתי בתודה את פנייתך בעניינו של מר ויאצ'סלב. |
תגובה: |
אנו מודים למר ויאצ'סלב על שטרח להעלות בפנינו את הדברים, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיך.
חשוב לי לציין בפנייך כי חברתנו עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע התנצלותנו הכנה על התחושות שתיארת בפנייתך, לרבות שיחותיך עם נציגנו השונים ואי הנוחות באם נגרמה לך.
אביע התנצלותנו וצערנו הרב על הרושם שיצרנו אצל הלקוח בנושא השרות ללקוח.
זאת ועוד, אבקש לעדכנך כי בשל טעות אנוש שנפלה ב"תום לב" טרם זוכה חשבון הלקוח בסך 180 ש"ח בהתאם להבטחת נציג המכירות מיום 01.09.05 לאור האמור לעיל, מיד עם קבלת פנייתו, הוחלט לזכות את חשבונו בסך האמור לעיל, לפיכך ביום 29.12.05 הועברה בקשה לזיכוי חשבונו בסך זה.
אבקש לעדכנך, כי סך הזיכוי יופיע בחשבונית ינואר 2006 שתונפק עבורו בחודש פברואר 2006 באמצעות הודעה אלקטרונית ישירות למסך הטלוויזיה בבית הלקוח.
אנו מקווים כי נצליח לשנות אצלו את ההרגשה והרושם המוטעה שיצרנו אצלו שלא במתכוון. עמו הסליחה.
אנו מאחלים למר ויאצ'סלב המשך צפייה מהנה.
נציגנו ישמחו לעמוד לשרותו בכל עת, בברכה חברת yes
|
פתרון: |
|
|