פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיית תרגום בסדרה ER בערוץ הולמארק ביום 02/01/06 נושא התלונה:
ארז יוסי שם/כינוי:
‏יום שני ‏02 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
היום בשעה 21:15 שידרו בערוץ 15 (הולמרק) את הסידרה ER, זוהו הדבר היחיד שאני מספיק לראות בכל יום ואף נהנה מאוד בגלל הרקע שבתחום. לצערי היום שידרו את הסדרה עם תקלה בתרגום, התרגום לא היה שייך לפרק ולא התאים לדיבוב, לדעתי זוהי חוסר מקצועיות שאין כדוגמתו, חוסר פיקוח ובקרה על המערכות, גם כשפניתי בטלפון באותם רגעים רק אז "עלו על תקלה" הבטיחו לסדר ולא נעשה דבר, גם אם לא הייתי צופה קבוע של הסדרה לא הייתי עובר לסדר היום, ערוץ שאותו החברה משדרת ללקוחותיה ועושה טעות של ילד בן 13 שהרגע הוריד סדרה מהרשת ומחפש לה תרגום (האם באמת כך הם משדרים??). זוהי שערוריה ממדרגה ראשונה, אני צופה כבר למעלה מ 25 שנה בטלוזיה ומעולם, אני מדגיש, לעולם, לא ראיתי תקלה מעין זו, וגם לאחר שהערתי על התקלה יס היתה צריכה לעצור את השידור כי עדיף לעבור למשהו אחר ולחזור על הפרק יום שלמחרת מאשר להתבזות במשך 45 דקות, אסור שהדבר לא יעבור לסדר היום, תקלות מעין אלא לא מצדיקים את קיומה כחברה מסחרית לא יתכן שבהכנה לשידור, בביקורת על ההכנה, ובמהלך השידור עצמו, כל המערכות נרדמו בשמירה, בושה. פשוט בושה...
לצערי מהעולה בהיסטוריית האתר אין זוהי הפעם הראשונה שזה קורה. החברה כבר ותיקה מאוד בתחום התרגומים, אולי כדאי לחברת יס לממן עלות קורס באנגלית ללקוחותיה ואז לא יצתרך הצופה תרגום (אבל אז צריך קורס גם לצרפתית ספרדית ושאר מיני מטעמים?)
יוסי
עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה