פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבעת תודה והמון הערכה לחברה! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנויה של יס מזה זמן רב והשירות שלהם תמיד היה מצויין! אך בפעם האחרונה שקיבלתי מהם שירות הם בהחלט הצליחו להשאיר אותי פעורת פה!
הייתה לנו תקלה בממיר היס מקס ובאחד הממירים הרגילים בביתי. עוד באותו היום בו דיווחנו על התקלה הגיע טכנאי והחליף את הממיר הרגיל וסידר את התקלה שהייתה, הטכנאי אף הגדיל לעשות כשעלה לגג לבדוק את צלחת הלווין והסתבר לו שיש איתה בעיה, הוא אמר לאימי שיבואו לסדר את התקלה בהקדם, וכבר אחרי שעה מאז שזב הגיע טכנאי נוסף אשר החליף את הצלחת! יתרה מזאת הבעיות ביס מקס החריפו ושוב התקשרנו לשירות והגיע טכנאי אחר שבדק את הממיר, ראה את התקלה במו עייניו והחליט להחליף את ממיר היס מקס באחד חדיש יותר! באותו יום פשוט הייתי המומה מהשירות מהמהירות ובכלל מדרך התנהלות הדברים בחברה! אין מילים ממש! ברצוני להביא את הערכתי לחברה ולומר המון המון תודה לטכנאי ולנציגי השירות אשר טיפלו בפנייתינו. יחס נהדר כזה ושירות מדהים לא זוכים לקבל הרבה בארץ, טוב שיש חברה כמו יס שמעמידה את לקוחותיה במקום הראשון. עם תכנים מעולים ויחס נפלא אני רואה את עצמי עוד הרבה מאוד שנים לקוחה של החברה.
שוב המון המון המון תודה על הכל,
מהלקוחות המאוד מרוצים
משפחת גרש. :)
חיוך מאוזן לאוזן :) סוג הנזק :
המשך התנהלות הדברים כמו שהם. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה