פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת שלט נושא התלונה:
בן עמי אסף שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏04 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני לדעת למה ???
למה לקוח אשר משלם את מיטב כספו ליס שבדרך כלל כולל תשלום גם על הממיר
אך ברגע שיש בעיה בשלט אנו נאלצים להגיע לסניף דואר ולשלם סכום נוסף על שלט חדש בעוד שאם הממיר מתקלקל יס באים להחליפו בבית הלקוח זה מוזר ולא נכון שכך זה מתבצע אין שום שוני בין השלט לממיר שנהם חלק אינטגרלי מהחבילה שהלקוח משלם אך מכיוון שהלקוחות ביס מחוייבים לא נשאר ברירה ואנו נאלצים לשלם על שלט חדש .
כספי סוג הנזק :
הפסקה של חיוב הלקוחות על כך פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה