|
|
|
|
|
|
שירות תיקונים בשטחים |
נושא התלונה: |
טסקר חנן |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כאשר השידור בטלוויזיה נפסק בגלל תקלה טכנית ואני נאלץ להתקשר למוקד והמוקד מוסר לי שאני צריך לחכות לטכנאי ,מדוע הטכנאי לא יכול להגיע לביתי (אריאל) עוד באותו היום ?
כאשר שאלתי את נציגי השירות שלכם מדוע זה ככה נאמר לי שבגלל האיזור שבו אני גר אז אי אפשר לשלוח לי טכנאי לאחר השעה 4 אחה"צ ואני שואל מדוע ? האם אני לא משלם לכם עבור שירותי הטלוויזיה (שכוללים גם תיקונים כאשר צריך דרך אגב) מחיר מלא .
אבל בכל מקרה יש לציין לטובה את יס מיכוון שכאשר הם מבטיחים שהטכנאי יגיע בשעה מסויימת הוא מגיע אז על זה ישר כוח.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
שירות תיקונים לאורך כל היום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|