|
|
|
|
|
|
תרמית בשידור חי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת YES מרמה את הלקוחות שלה בשידור חי ללא כל בושה , החברה מפרסמת מבצע על ממיר ה YES MAX חודשים " חינם " , " ללא תשלום וללא התחייבות " אולם כשמתקשרים לקבל את השירות הנ"ל מגלים שהחברה דורשת כרטיס אשראי לחיוב כבר במעמד השיחה ( כלומר תופסת מסגרת של 1800 שקלים עוד בטרם נהניתם דקה ) ובנוסף במידה והשירות לא ענה על הציפיות בתום החודשים היא מחייבת על 99 ש"ח " עלות טכנאי " האם החברה לא שמעה על מושג שנקרא " אמת בפירסום " זו פשוט חוצפה שמפרסמים את המילים ללא תשלום וללא התחייבות כשבפועל הלקוחות נדרשים לאשר חיוב בכרטיס לפני שקיבלו את המכשיר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
קבלת המכשיר לניסיון כפי שמפורסם ללא חיוב מראש של כ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|