פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרמית בשידור חי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת YES מרמה את הלקוחות שלה בשידור חי ללא כל בושה , החברה מפרסמת מבצע על ממיר ה YES MAX חודשים " חינם " , " ללא תשלום וללא התחייבות " אולם כשמתקשרים לקבל את השירות הנ"ל מגלים שהחברה דורשת כרטיס אשראי לחיוב כבר במעמד השיחה ( כלומר תופסת מסגרת של 1800 שקלים עוד בטרם נהניתם דקה ) ובנוסף במידה והשירות לא ענה על הציפיות בתום החודשים היא מחייבת על 99 ש"ח " עלות טכנאי " האם החברה לא שמעה על מושג שנקרא " אמת בפירסום " זו פשוט חוצפה שמפרסמים את המילים ללא תשלום וללא התחייבות כשבפועל הלקוחות נדרשים לאשר חיוב בכרטיס לפני שקיבלו את המכשיר
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת המכשיר לניסיון כפי שמפורסם ללא חיוב מראש של כ פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה