פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה בלתי מוצדקת נושא התלונה:
נחמני אלישע שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' היזמה 6 כפ"ס כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-23 באוקטובר 2005, בקשתי להתחבר ליס, טלויזיה ואינטרנט. הבהרתי הבהר היטב בצורה שאינה משתמע לשתי פנים, שאני חייב לקבל את האינטרנט בהקדם האפשרי, הובטח לי כי ביום שיחברו אותי לטלויזיה יחברו אותי גם לאינטרנט, או לכל המאוחר ביום שלמחרת.
ב15 לנובמבר חוברתי לטלויזיה, לשאלתי ומה עם האינטרנט, נעניתי שעלי להתקשר לבזק והם יתנו לי את המודם ויחברו אותי.
התקשרתי לבזק, תשובתם עוד אין להם הזמנה על שמי, אך יתכן שמחר ההזמנה תהיה על שולחנם.
למחרת התקשרתי לבזק ותשובתם היתה אין שום השמנה על שמי.
התקשרתי לסוכן של יס והבהרתי שאם לא יעמוד בהבטחתו, אני אראה בזה הפרת חוזה ואבטל את העסקה.
כעבור כ-3 שעות, חזר אלי ואמר גש עכשו לבזק סטור ותקבל את המודם מיד.
מיד נסעתי במיוחד לבזק סטור בנתניה והתברר שבאותו יום הם כלל אינם עובדים אחה"צ ולכן היה סגור.
חזרתי לסוכן של יס והבהרתי מיד שאני מבקש להתנתק מי מהם ואני מבקש לשלוח את הטכנאי לקחת את הציוד שלהם.
הם ניסו בכל דרך, איומים ופיתויים, לשנות את כוונתי, אך סרבתי בכל תוקף.
הם איימו עלי שיגבו ממני קנס של כ-500 ש"ח, אם אתנתק מהם.
ואמנם הם מימשו את איומם וניכו ממני סך של למעלה מ-500 ש"ח.
אמנם לטענתם, סעיף בהסכם אומר שההתחברות לאינטרנט תבוצע 7 ימים ממועד התקנת הציוד, אך גם הם אינם מכחישים שהבטיחו לי בע"פ מס' פעמים שבאותו יום או למחרת אוכל לגלוש באינטרנט.
אני תובע מהם החזרת הכסף והתנצלות על העלבון והטרחה שגרמו לי.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה