פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מצאתי באתר טופס הערכה אז בחרתי לציין על טופס זה שבחים לנציגת YES נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שוחחתי עם נציגה בשם שני. הנציגה הייתה מקסימה, נשמעה חייכנית ומסבירת פנים במהלך כל השיחה.
הצליחה להעביר אותי ממצב של כעס כלפי החברה ורצון להתנתק משרותיה למצב בו אני נשאר מחובר ומרוצה עד כלות מהשרות.
תודה לשני נציגה בכירה בשימור לקוחות

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
YES שם ותפקיד:
קבלתי בתודה את פנייתך, להלן התיחסותנו. תגובה:
אבקש להודות למר דמסקי בשם כלל עובדי החברה, על העתק המכתב שהעברת אלינו.
אנו שמחים להיווכח, כי המשאבים הרבים, דוגמת כוח האדם, המחשבה הניכרת, והזמן הרב, המושקעים בשיפור השירות ובאיכותו נושאים פרי.
אנו כמובן, נוסיף ונגוון, נשתפר ונתייעל לטובת קידום השירות לרווחת לקוחותינו.
תענוג גדול של כולנו להתכבד במכתבים כדוגמת זה של מר דמסקי, המעריך את פועלם של נציגנו.
תודה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה