פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הבטחה לאחר סגירת עסקה טלפונית נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/4/2011 התחברתי לשירותי הטלוויזיה בלוויין. בשיחה עם נציגת מכירות בשם קרן הובטח ערוץ פרימיום (NTV MIR) ללא תשלום לתקופה של 3 חודשים ולאחר מכן בעלות של 15 ש"ח לחודש. בפקס עם תנאי ההתחברות לא הופיעה הטבה הנ"ל אבל בשיחת בירור עם נציגה אחרת הבהר שהכל רשום וההטבה מופיעה אצלם ב"הערות לשימוש המערכת" ולכן לא יצאה בפקס. חוץ מזה, גם קרן וגם הנציגה השניה הבהירו שהשיחות מוקלטות. הטכנאי הגיע יום למחרת (כנראה שהעסק לא פורח במיוחד בעונה זו) ולאחר חיבור הממיר התברר שהערוץ המובטח לא פתוח. בשיחה שלי עם שרות לקוחות הסתבר שבכלל לא מצויינת ההטבה שהובטחה. בשיחה עם אחראית בשם מירב התבקשתי להוכיח שבכלל זה מהשהובטח (יצאתי גם שקרן!!!) וכשביקשתי לשמוע הקלטה של שיחת סגירת העסקה, מירב אמרה שהשיחות לא מוקלטות. כנראה שלנציגי שירות הלקוחות ולנציגי המכירות בחברת יס יש מערכות שונות אם אלו מבטיחים דברים ואומרים שהשיחות מוקלטות, ואלו אומרים שלא היה ולא נברא!
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 1.5.2011 בעניינה של גב' פירה בלובשטיין.

יצוין כי מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי ביום 28.4.2011 שוחחה עם גב' בלובשטיין נציגת החברה וקיבלה את אישורה להתקשר עמנו בהתאם לתנאי מבצע הכרות מסוג JL4* למשך 18 חודשים החל מיום 29.4.2011, בהתחייבות, במחיר 219 ₪, ולמשך שנתיים נוספות, ללא התחייבות, במחיר 269 ש"ח* לחודש ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר הובאו לידיעתה ואישורה של גב' בלובשטיין ונחתמו על ידיה.

בהמשך לפנייתה של גב' בלובשטיין ישירות לyes, הוסף לפנים משורת הדין ערוץ NTVMIR, הנמצא כעת באפיק 187, ל3 חודשים ללא עלות ולאחר מכן על פי מחיר המחירון המתעדכן מעת לעת.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה