פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי וטרטור אינסופי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי פניתי לחברת יס בטענה שיש בעיות גם בשלט וגם בממיר.
לבדיקת הממיר שלחו טכנאי, שלא היה יכול להביא איתו שלט, כי ככה זה, שלטים של יס קונים בדואר בעלות של 61 ש"ח, רק חבל שלא ציינו שעל מנת לקנות את השלט יש צורך להביא את השלט הישן. כאשר פניתי שוב ליס אמרו שישלחו לי שלט בדואר שליחים ושזה יגיע תוך 72 שעות.
לאחר שחלפו 75 שעות ולא הגיע כלום, התקשרתי שוב. אמרו לי להמתין עד יום למחרת ובמידה ולא יהיה חדש יתאמו איתי הגעה של טכנאי שיביא שלט.
ביום ראשון 08.05, התקשרה נציגה בשם נטלי, שאלה איפה עומדים הדברים - אמרתי לה שלא קיבלתי כלום ושאף אחד לא התקשר.
היא טענה שהיא בודקת וחוזרת אליי. כמובן, שמאז ועד היום - לא נשמע קולה ולא הגיע שום שלט.
כספי סוג הנזק :
1. קבלת שלט חדש באופן מיידי. 2. 3 חודשים ללא חיוב 3. בתום השלושה חודשים הנחה של 50% על התשלום החודשי למשך שנה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה