פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחת יד לתוך חשבון הלקוח ע"י "תפירה והלבשה" של כל מיני ערוצים שלא אושרו ע"י הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
משיכות יתר ע"י יס בלוויין מחשבון הוראת קבע, ללא אישור וללא תאום עם הלקוח, לפי "תפירה והלבשה" של חיובים מנותקים מן המציאות.

לכבוד ‏יום ראשון 15 מאי 2011
מר גיא שטרן – פניות הציבור
YES פקס: 09-7616193

הנדון: בהמשך למכתבך הרצ"ב
מנוי: צביה קרואני ת.ז. 043295161

ובכן, כמה עובדות אשר מראות את התרגילים שאתם עושים ללקוחות שלכם:
1.במכתבך ציינת כי ב-8.12.2009 לאחר שיחה טלפונית מולי, הוספו ערוצים 29 ו-30 בעלות חודשית של 25.01 ₪.
ואילו בשיחה טלפונית לפני כשבועיים, נאמר לי כי ביום שהיה טכנאי בביתי לשם החלפת ממיר, נשאלתי על ידו אם אני מעוניינת בערוצים הנ"ל ולכאורה השבתי בחיוב.

ובכן, לא היה ולא נברא. אדרבא, השמיעו לי את ההקלטה או לחלופין אשמח לשמוע זאת מהטכנאי שלכם בעימות פנים מול פנים.
בעיקרון, רצינו להוציא את הטלביזיה מהבית שלנו כליל, כי בעלי רואה רק כדורגל. אך לאחר שיכנועים רבים ושיחות רבות מצד "יס" הסכמנו להצעה שקיבלנו כדי להמשיך וגם זאת רק עד תום המבצע שקיבלנו. אז ברור שלא ייתכן שנסכים לערוצים נוספים.
ברור לנו גם שאם לא היתה הוראת קבע בבנק לטובתכם, הייתם נאלצים להחתים אותנו על כל ערוץ נוסף.
השימוש הבוטה והיד החופשית ששלחתם לחשבון הבנק שלנו, הינו פסול ומנוגד לכל דין וחוק.
2.לאחר הביקור האחרון של הטכנאי שלכם, נעלם מעל שולחננו השלט הפרטי של הטלביזיה שלנו. ברור לנו שאפשר שהוכנס לתיקו ללא כל כוונה יחד עם כל המכשירים שהחזיר לתיקו. מה שהפריע לנו זה התגובה של הפקידות שלכם כשניסינו לברר את העניין. הן לא הסכימו בשום אופן לברר איתו את העניין ולא לקשר ביננו בשום דרך. הן היו עצבניות מאוד וחסרות סבלנות והאשימו אותנו בנסיון להציג את הטכנאי כ"גנב" (אף שהדגשנו את המילים "בלי כוונה").

3.לפני מספר ימים הגיעה אלינו חשבונית חיוב לתשלום מס' 57735911 / 22.4.11 – בסך 44.54 ₪
נא לבטלה במיידית ולשלוח לנו זיכוי בגינה. זאת מאחר וביטלנו את המנוי שלנו בשל משיכת כספים עודפת מחשבוננו ללא האישור שלנו ומעבר למה שאושר לכם על ידנו.

ולסיכום:
כל הנסיונות שלכם להפיל עלינו את הערוצים והחיובים "שתפרתם והלבשתם" עלינו ללא ידיעתינו, יסתיימו במה שיחליט השופט, זאת במידה ולא יסגר העניין ביננו לביניכם בדרך הרגילה.

כספי סוג הנזק :
החזרת כל הכספים שלא אושרו. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 15.5.2011 בעניינה של גב' יעל קרואני.

תשובתנו אל גב' קרואני נבדקה ביסודיות ועל כן ברשותך אשיב בנושא.

ברצוני לחזור ולהבהיר, כי החברה פעלה בהתאם לנהלים, ובכפוף לכל דין.

במכתבי מיום 20.4.2011 התייחסתי לכל אחת מטענותיה של גב' קרואני בצורה מפורטת וזאת לאחר בדיקה מקיפה שערכתי ברשומות המנוי ועם הגורמים הרלוונטיים לפנייתה.

לאור האמור לעיל, לצערי גם לאור פנייתה זו של גב' קרואני תשובתנו נותרה בעינה.

בהמשך לפנייתה של גב' קרואני ובהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום ה- 16/05/2011 בין השעות 11:00 -13:00 בוצע איסוף של ציוד הקצה מכתובת המנוי, אבקש להדגיש כי המועד האחרון לחיוב הנו 10.4.2011, כלומר 48 שעות לאחר בקשת הניתוק מיום 7.4.2011.

למרות האמור אבקש לציין כי לפנים משורת הדין נרשם זיכוי במנוי על שמה של גב' צביה קרואני עבור ערוצי הבריאות והטיולים, הנמצאים כעת באפיקים 29 ו-30 מיום 8.12.2009 ועד ליום 11.4.2011.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון.

אבקש להדגיש כי כל יתרה אשר תעמוד לזכותה של גב' קרואני תוחזר לאמצעי התשלום אשר מעודכן במנוי.

ברצוני להודות לגב' קרואני על התקופה בה היתה חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ואני מקווה כי היא נהנתה ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים ומקווה כי בעתיד תבחר לחזור ולהימנות על קהל לקוחותינו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה