פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מופרז נושא התלונה:
אוריאל אבנר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏08 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.2.11 התקשרתי לחברת יס ודיברתי עם בחורה בשם יסמין בקשר למבצע שעומד להסתיים בתאריך 19.3.11 .ביקשתי לקבל ממיר YES MAX TOTAL באותו מחיר של 210 ש"ח ששילמתי נאמר לי ע"י יסמין כי "לא ניתן להענות לבקשתי אבל כדאי לי להתקשר בחודש אפריל בעוד כחודשיים ואז יהיו מבצעים חדשים יותר טובים" . אמרתי לה אבל המבצע שלי נגמר ב-19.3.11 והיא אמרה לי "אין בעיה אתה יכול להישאר עם אותה החבילה ובאותו המחיר ללא התחיבות". אמרתי לה את בטוחה באותו מחיר ללא התחיבות והיא ענתה לי "כן" .לאחר כחודש קיבלתי חיוב של 231 ש"ח ולאחר חודש נוסף חיוב של 261 ש"ח כשהתקשרתי לברר לגבי החיובים המופרזים נאמר לי המבצע שלי נגמר והמחיר ללא התחיבות הוא 261 ש"ח לחודש וזאת בניגוד גמור למה שנאמר לי ע"י יסמין ב-8.2.11 שהמחיר לא ישתנה. ביקשתי לדבר עם יסמין ולבדוק את ההקלטה של השיחה איתה אולם במשך כחודשיים ומספר שיחות יסמין לא התקשרה אלי ונאמר לי במספר שיחות כי לא יתכן שיסמין אמרה לי שהמחיר ישאר ללא שינוי וללא התחיבות . למעשה התיחסו אלי כאל שקרן שאומר דברים שלא נאמרו. ברצוני לצייו כי בעקבות יחסם המשפיל של נציגי יס וסירובם להחזיר לי את ההפרש העודף שבו חויבתי עזבתי את יס.
עוגמת נפש וכספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 18.5.2011 בעניינו של מר אבנר אוריאל.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר אוריאל נמצא כי ביום 19.3.2009 נרשם במנוי ולבקשתו מבצע צפייה מסוג V4I* הכולל את חבילת הבסיס כולל ילדים, סרטים, CHOICE למשך חודש 1 עד חודש 24 (להלן: "התקופה הראשונה") בהתחייבות, במחיר 210.91 ₪ ולמשך 36 חודשים נוספים (להלן "התקופה השנייה") ללא התחייבות, במחיר 261.12 ₪* לחודש ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר נשלחו לביתו ביום 22.3.2009 וביום 23.3.2009.

בהתאם לאמור, החל מיום 19.3.2011 חשבון המנוי חויב בהתאם למחיר התקופה השנייה בהתאם לנספח תנאי מבצע וכמוסכם בינינו.

יחד עם זאת, לאור פנייתך תשובה מפורטת נשלחה על ידינו ישירות למר אבנר אוריאל.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

תגובה:
ראו תשובתנו מצורפת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה