פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור VOD נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים הזמנו וקיבלנו ממיר "יס מקס טוטל" אך הרווטאר לא התאים החלפנו אותו בבזק, מאז רומן שלא נגמר עם חב' יס, ."צריך לחבר כבל" מגיע טכנאי ומודיע ששוב צריך לחבר כבל כאשר דיברנו עם "מנהלת שרות לקוחות "תיאמה לנו מיוחדת ביום חמישי 19\05\11 בין השעות 16-18 מיותר לציין שאנחנו אנשים עובדים ( בכדי לשלם ליס צריך 2 משכורות) מגיע בחור נחמד שמתנצל " אני לא מחבר כבלים" צריך לחבר כבל, בשיחה זועמת שניהלתי אים נאמר שיש אפשרות רק בשעות הבוקר, בנתיים אנחנו משלמים על התענוג המפוקפק ואין לנו חיבור ל-"יס מקס טוטל"
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום ה-19.5.11, בהמשך לפנייתה של גב' רחל גרבי בנושא החיבור לשירות ה- VOD, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי התקנת שירות ה- VOD, בוצעה ביום ה- 20.5.11. יש לציין, כי כמחווה שירותית, לא בוצע חיוב כספי בגין התקנה זו.

אבקש להביע את התנצלותי על אי הנוחות באם נגרמה ללקוחה או למי מטעמה.

אנו מאחלים המשך צפייה מהנה בשידורינו.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

בברכה,

חברת yes.



תגובה:
ראה מעלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה