פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הבטחות סוכן - התחברנו ליס ב2.5 מתוך אמונה שדברי הסבוכן אמתיים אולם כל ההבטחות לשוא ובקשרי לקוחות ניסו לעזור אולם הבטחות לא קימו והסוכן - שמעון כהן לא חזר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
סוכן הבטיח הרבה הטבות וחבילות בכדי שאני העבור מהוט ליס ובפועל לא קיבלתי מה שהובטח בלשון המעטה
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 19.5.2011 בעניינו של מר עודד כהן.

בהתאם לבקשתו של מר כהן לניתוק המנוי תואם עמו מועד לאיסוף ציוד הקצה מכתובת המנוי ליום 16.6.2011 בין השעות 20:00-18:00.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ובדיקתו ינותק המנוי על שמו של מר כהן ויערך על ידינו הליך גמר חשבון בהתאם למועד בקשתו של מר כהן לניתוק המנוי. אבקש לציין כי המועד האחרון לחיוב הינו 22.5.2011. אבקש להדגיש כי לפנים משורת הדין מר כהן לא יחויב בגין החזר עלות הטבה עקב ניתוק המנוי טרם תום תקופת ההתחייבות למבצע ולציוד.

ברצוני להודות למר כהן על התקופה בה היה חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ואני מקווה כי הוא נהנה ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים ומקווה כי בעתיד יבחר לחזור ולהימנות על קהל לקוחותינו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה