|
|
|
|
|
|
תקלות חוזרות ויחס מזלזל |
נושא התלונה: |
יום שני 23 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
משעות הערב ישנה תקלה טכנית היתקשרנו למוקד שירות ועד שינו לנו לאחר כעשרים דקות ביקשו מאיתנו לנתק את החשמל ולהחזיר כמובן שמהיכרות עם החברה כבר עשינו זאת וניסנו להסביר לנציגה שלכם אך היא היתעקשה שנעשה זאת שוב ושחזרנו לשוחח איתה שוב השיחה נותקה והיא כמובן לא חזרה אילנו אשמח להיתנתק מכם ללא הסברים
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת yes |
שם ותפקיד: |
מר מינחה הנכבד,
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 24.5.11, בהמשך לפנייתה של הגב' אסתר פרג'פור בנושא תקלת צפייה ובקשה לסיום ההתקשרות, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.
מבדיקה ברשומות המנוי, לא נמצא כל תיעוד לפניית הלקוחה לדיווח על תקלת צפייה. בכל מקרה במידה ופנתה טלפונית ושיחה נותקה ניתן לפנות טלפונית בכל עת לנציגינו בשרות הלקוחות לקבלת שרות.
בקשתה של הגב' פרג'פור לסיום ההתקשרות הועברה למחלקת קשרי לקוחות ונציג בכיר יפנה אליה בהקדם להמשך הטיפול.
אני מקווה שהגב' פרג'פור תחליט להמשיך התקשרותה עם חברתנו.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת,
בברכה,
חברת yes.
|
תגובה: |
ראה תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|
|