פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות מצד נציגה טלפונית של יס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
התחברתי ליס לעסקה של שני ממירים אחד מקליט ואחד רגיל רציתי להוסיף ערוץ NTV MIR והובטח לי ע"י נציגה טלפונית שעדיף לי קודם להיות לקוח של יס וכך אני אקבל את הערוץ ב12 ש"ח במקום 18 ש"ח כמו כן נאמר לי שאני אוכל להחליף את הממיר הרגיל לממיר מקליט בתוספת של 10 ש"ח לחודש.
שבוע אחרי שהתחברתי ליס בקשתי להוסיף ערוץ NTV MIR ולהחליף ממיר רגיל לממיר מקליט. להפתעתי נאמר לי שערוץ NTV MIR יעלה לי 18 ש"ח ולהחליף ממיר יעלה לי 25 ש"ח לחודש בתוספת 160 ש"ח "התקנה" (כמובן שהתחברתי ליס לא הייתי צריך לשלם שום התקנה) הסברתי לה שהובטח לי מחיר אחר לגמרה ובקשתי שנציגה שדיברה איתי(שדרכה התחברתי ליס) תיצור איתי קשר כמובן שאף אחד לא חזר אלי (שרות לקוחות זה לא מכירות ) יום למחרת התקשרתי עוד פעם כמובן לקחו את המספר שלי והבטיחו לחזור אלי ואף אחד לא חזר.
מאד מוזר לי שחברה שנחשבת לחברה רצינית מתנהגת בצורה כזאת עם לקוחות שלה
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה